Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Hei, jeg har blitt medlem her i et desperat håp om hjelp! Jeg er gravid ca uke 14. Glad for å være gravid, men hater livet. Jeg var lykkelig før, men sliter sykt med svangerskapsdepresjon. Aller værst er et forferdelig søtsug jeg har og trøstespiser. Det gjør med deppa og full av sinne ovenfor kjæresten min. For første gang i mitt liv har jeg et skikkelig spiseproblem. Er det noen som har fått hjelp som du fungerer her? Dette haster. Begynner på antidepresiva neste uke, men trenger hjelp med maten. Setter utrolig stor pris på seriøse tilbakemeldinger eller høre om andre som meg. Her i hjemmet går det i kasting av glass etter at jeg spiste to sjokolader i går. Er det fler som meg der ute? Gått opp 6kg på 14 uker. Anonym poster: 285b2f79cff7134e1237a48c63c148c2
Collette Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Prøv appen til Paul McKenna "I can make you thin". Der er det et slags hypnoseprogram som du hører på mens du slapper av. Veldig deilig og det virker!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Takk for svar Colette! Skal laste ned med dn gang! Anonym poster: 285b2f79cff7134e1237a48c63c148c2
MammantilNurket Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Så bra at du setter ord på hvordan du har det! Jeg foreslår at du snakker med jordmor eller fastlege om dette omgående. Synes ikke at du skal laste ned noen "slanke-app" - jeg tror det bare kan gjøre vondt verre. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå