Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hagesildren var nyydelig! Men den frør seg kanskje ikke? Jeg har eventuelt skyggesildre i bytte :)

Kanskje vi må ha en frøbyttetråd på sensommeren? Hvilke blomster er det enkelt å høste frø fra da?

Skrevet

Hagesildren var nyydelig! Men den frør seg kanskje ikke? Jeg har eventuelt skyggesildre i bytte :)

Kanskje vi må ha en frøbyttetråd på sensommeren? Hvilke blomster er det enkelt å høste frø fra da?

De jeg har hatt bra frøavkastning på til nå, er den derre som heter Klätt og som jeg ikke finner ut hva heter på norsk, på akeleiene (nå har jeg rosa, lilla, hvit og lakserosa) og solsikker. som jeg kommer på i farten. Har sådd noen nye nå som jeg ikke er helt sikker på. Blomkarse gir også mange frø, selvfølgelig.

Sildre frøer seg vel ikke, nei.

Skrevet

Klinte? http://no.wikipedia.org/wiki/Klinte

Legger gjerne inn en bestilling på akeleier i allslags Rrrosa! :)

Ellers jobber jeg mot prosjekt i Sandnessjøen for tida, så hvis jeg skal dit så kan jeg jo stikke oppom deg i samma slengen for et sildrebytte, he, he.

Skrevet

Selvføgelig, det der visste jeg jo til og med! Tror jeg må til legen. Om jeg får time da... ;)

Skrevet

Klinte? http://no.wikipedia.org/wiki/Klinte

Legger gjerne inn en bestilling på akeleier i allslags Rrrosa! :)

Ellers jobber jeg mot prosjekt i Sandnessjøen for tida, så hvis jeg skal dit så kan jeg jo stikke oppom deg i samma slengen for et sildrebytte, he, he.

Det hadde jo da vært genialt, om du orker å ta turen. ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Akeleier, pliis? De blå nydelige?

Gjest amandine
Skrevet

Alle akeleier og spesielt de blå<3

Skrevet

Alle får, jeg ornær. :)

Gjest amandine
Skrevet

Alle får, jeg ornær. :)

Hurra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...