Gå til innhold

Min bedritne svigerfar....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ikke i barnebarnets bursdag fordi vi ønsker å feire henne på selve dagen hennes. Det er en lørdag, og "nei, da blir jo hele helgen ødelagt" som svigerfar sier.

Han skal tross alt ut å spille golf, må vite.

Gud som jeg håper han blir overkjørt av en gressklipper på golfbanen. Møkkamann!!

Anonym poster: d3d870c3a099b5b7f1715b65d6b49e82

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg fikk kjeft av min eks-svigermor fordi jeg la dåpen til en dag hvor det var en veldig viktig hjemmekamp med fotballen....

Noen tror de er viktigere enn andre

Skrevet

Da trenger dere ikke prioritere ham når det passer ham.

Hvis han en dag trenger hjelp kan dere bare si du heller vil gå en tur enn å ødelegge dagen for ham.

Anonym poster: a4cec66b5888279261792cae18bad9b1

Skrevet

Hans tap. Drit i svigerfar.

Skrevet

Min ekssvigerfar reiste på fyllatur med danskebåten istedenfor å komme i dåpen til sitt første barnebarn...

Anonym poster: 43e81734e2fee41be0a49e66ba1d1a4f

Skrevet

Herregud for noen prioriteringer! Trist for barna men besteforeldrene taper i det lange løp. Egosentriske til de grader!

Skrevet

Skjønner godt du er oppgitt...

Skrevet

Den ene svigerinnen min lurte på om ikke vi kunne be kirken om å flytte konfirmasjonen, for et kull på 60 konfirmanter, til en annen helg, eventuelt om vi kunne konfirmere sønnen vår i en annen kirke, for de skulle på kielferga med jobben akkurat den helga, og hun ville jo gjerne få med seg konfirmasjonen hans. Noen har høyere tanker om egen betydning enn andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...