Gå til innhold

Hva ønsket du deg til 18 årsdagen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva fikk du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikkje.

Men husker at eg fekk nydelige langstilka røde roser av kjæresten. Svær bukett. :)

Og en utrulig stilig kjole/topp av noken venninder.

Skrevet

En bil så klart :D

Men fikk en pen ring.

Skrevet

Ønsket meg ikke noe spesielt og fikk en allianse ring med 5 store diamanter som var etter min oldemor av mine foreldre. Den ble jeg veldig glad for og er et kjørt minne om både oldemor og min 18 års dag :-)

Anonym poster: ca50580663aeb6fa38c15c40c24549bf

Skrevet

Det husker jeg da ærlig talt ikke.. ikke hva jeg fikk heller. Det viktigste var å endelig bli 18! :)

Anonym poster: 8361ac7a1f758a35c7b668bc8f56ee72

Skrevet

Jeg ønsket meg treningstøy, men ble veldig glad for bilen jeg fikk :)

Anonym poster: 6b3b1af91fafc9f237228324b01f3fa6

Skrevet

Jeg ønsket at stefaren min skulle våkne fra koma. Fikk ingenting i bursdagsgave det året fordi vi alle tenkte på stefaren min.

Skrevet

Jeg ønsket meg penger, og fikk det. Satt forøvrig i polarn o pyret gravidbukse med en flaske imsdal hele kvelden. 7. mnd. på vei ;)

Anonym poster: 3fd7689fb64d350a234fdaf422e9d932

Skrevet

Klarer ikke huske hva jeg fikk :) Det er faktisk 18 år siden, og nå er jeg mor til en snart 18 åring, tiden går så altfor fort med barna!

Anonym poster: 87e1a08888b0e26471b7d8828986da1a

Skrevet

Fikk en bil av mamma og pappa:-) Fikk også lappen den dagen...av bestemor og bestefar fikk jeg en barnevogn,da jeg hadde ønsket meg akuratt den såååå lenge :P (ble mamma da jeg var 17,så jeg hadde noe å bruke den til!)

Skrevet

Husker bare at jeg ønsket å ha en liten fest hjemme med mine nærmeste venner, og det fikk jeg :) mamma ordnet deilig mat, så satt vi i stua og prata og drakk før vi dro på byen. Kjempe kos:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...