Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Er gravid, og har helt dilla!! Er det for mye sukker i? Kan fint spise en kilo om dagen...er straks 36 uker på vei og har ikke gått opp noe, men ungen er stor...er det for usunt?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Det er jo bare vann Anonym poster: 89edf906e5353f81ff5d1858e38e352b
Gjest sussie77 Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Går sikkert bra. Er ikke så mye sukker i vannmelon(tror jeg). Når jeg var gravid med eldstemann hadde jeg helt dilla på cantolopemelon og honnig melon Osv.. Og spiste store mengder med det. Og de inneholder jo mye mer sukker, så det var nok ikke så sunt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Joda.. men det må jo være noe annet og? Fruktsukker eller noe? Har nå spist det og blåBær til frokost....Noen laster skal man ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå