Gå til innhold

Hva er det mest rampete barnet ditt har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller du selv da du var liten?

Anonym poster: ecfd66e816d2eb5627a1df927e5518ed

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ungene har ikke gjort noe fælt, men jeg var grusom. Godt jeg har klart å lære ungene bedre. ...enn så lenge

Skrevet

Tja.. Hvor begynner jeg? Helte ut et spann med maling, stikket av til lekeplass, lurt med seg masse småunger på rampestreker i barnehagen, kastet stener på biler i barnehagen, osvosv.. Og ja, han blir passet på, og får straff, men han lever veldig i nuet. Gleder emg til tenårene......

Anonym poster: 222578d0f3c817bc91660a53a4c73ac2

Skrevet

Jeg rablet med tusj på hele den ene veggen på rommet mitt da jeg var 3 år.

Datteren min klippet av seg halve luggen - og det samme gjlrde sønnen min et par år senere. De så ikke spesielt smarte ut.

Tenåringsdatteren og venninnen snek seg ut av vinduet en sommernatt og møtte noen gutter da de var 14.

Anonym poster: ecfd66e816d2eb5627a1df927e5518ed

Skrevet

Ringte på og stakk av hos naboen

Anonym poster: 137aead39db687a2c7082edc861c125b

Skrevet

Små rampestreker gjør de ofte. Morfaren deres elsker å gjøre stikk med folk og ungene tar etter. Så edderkopper i senga (slutt på det nå for de får vist ikke sammereaksjon fra meg som med ste-søstne sine. Og de har endt opp med blåveis av å gjøre det med de, så da sluttet de. De fikk ingen sympati for blåveisen heller, for de viste hvor hysteriske de er) har fått stålorm i gummistøvelen min, vannglass har de satt på toppen av døra slik at det veltet når vi gikk i døra. (Heldigvis hadde de skjønt at de skulle bruke plastikkglass. Men unds enda over hvordan de klarte å plasere det så høyt opp. Vi har ingen stige så de kommer opp og stol err for lav for når de gjorde det) hageslangen har de spylt inn vindu med,deg kan vel sies å være en rampestrek. Ingen ting ble ølagt og de tørket uten at jeg måtte si noe.

Skrudd fast bremsene på sykklene, undres også over hvordan de klarte det. For da var de små og trod ikke de ant hvordan de skullefå til det. Sto to jentr bak ett hjørne og lo når mannen skulle sykleavsted og ikke kom koen vei tror de var 2 og 4 år.

Anonym poster: cd8b6ed4c132128951cc064b01b9b56c

Gjest sussie77
Skrevet

Min sønn på 3 1/2 har blant annet tegnet på veggen og en dør med tusj. Smurt veggen i trappa med leverpostei, ødelagt sminken min. Som jeg kan komme på ihvertfall. Og alle de tingene har han gjort mer en 1 gang. Men er lenge siden sist.

Jeg selv gjorde mange rampestreker. Ringe på å stikke av, isopor på ruta, epleslang osv...

Skrevet

Her har vi en skikkelig umulig baby! ;)

Nurket sparker meg i ribbena og holder fest i magen 24/7. Han tar helt av til disco og listepop på radioen. Noen ganger presser han mot blæren min slik at jeg må tisse 17 ganger på en time. Noe ganger presser han ned og sparker opp samtidig. Dette resulterer i hyppige toalettbesøk kombinert med halsbrann. Ellers legger han gjerne danseoppvisninger og kickboxing-øktene sine til tretiden om natten. Nurket er forøvrig en liten godtegris som lurer sin mor til å spise kanelbolle og is, Nutella og bananmilkshake.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...