Elsker livet Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 så sparker jeg dere andre friske oppgående tilbake. Kan ikke sitte her mer, er mye som skal gjøres. Burde vasket vinduer utvendig, men det er litt ineffektivt når 2 åringen veskler mellom å "hjelpe til" og kommer ute av synet. Dessuten burde de øverste vinduene vært vasket først, men det må mannen gjøre da jeg sliter litt med høyder. Men de får vel bare vente til neste år. Ønsk meg lykke til
kaklemor Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 så sparker jeg dere andre friske oppgående tilbake. Kan ikke sitte her mer, er mye som skal gjøres. Burde vasket vinduer utvendig, men det er litt ineffektivt når 2 åringen veskler mellom å "hjelpe til" og kommer ute av synet. Dessuten burde de øverste vinduene vært vasket først, men det må mannen gjøre da jeg sliter litt med høyder. Men de får vel bare vente til neste år. Ønsk meg lykke til Hehe! Kjenner til det! *sparkerdegiræva* så skal jeg og komme meg opp av sofaen!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Lykke til Anonym poster: da073531633673ab56defebf86edcf8b
nistepakka Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Å vaske vinduer er såpass kjedelig at jeg hittil har begrenset aktiviteten til noe jeg gjør hver gang jeg vasker ut for å flytte - dvs ikke så ofte. Nå har jeg kjøpt meg hus, så jeg får vel ta i et tak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå