Gå til innhold

Spark meg i ræva


Anbefalte innlegg

Skrevet

så sparker jeg dere andre friske oppgående tilbake. Kan ikke sitte her mer, er mye som skal gjøres. Burde vasket vinduer utvendig, men det er litt ineffektivt når 2 åringen veskler mellom å "hjelpe til" og kommer ute av synet. Dessuten burde de øverste vinduene vært vasket først, men det må mannen gjøre da jeg sliter litt med høyder. Men de får vel bare vente til neste år. Ønsk meg lykke til :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så sparker jeg dere andre friske oppgående tilbake. Kan ikke sitte her mer, er mye som skal gjøres. Burde vasket vinduer utvendig, men det er litt ineffektivt når 2 åringen veskler mellom å "hjelpe til" og kommer ute av synet. Dessuten burde de øverste vinduene vært vasket først, men det må mannen gjøre da jeg sliter litt med høyder. Men de får vel bare vente til neste år. Ønsk meg lykke til :rolleyes:

Hehe!

Kjenner til det!

*sparkerdegiræva* så skal jeg og komme meg opp av sofaen! :P

Skrevet

Lykke til

 

Anonym poster: da073531633673ab56defebf86edcf8b

Skrevet

Å vaske vinduer er såpass kjedelig at jeg hittil har begrenset aktiviteten til noe jeg gjør hver gang jeg vasker ut for å flytte - dvs ikke så ofte. Nå har jeg kjøpt meg hus, så jeg får vel ta i et tak ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...