Gå til innhold

Uæhh! Minstemann har eksamen i dag1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avsluttende praktisk eksamen, og jeg er så nervøs at jeg er småkvalm her jeg sitter. Kan aldri huske at jeg var sånn før mine egne eksamener...

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, jeg er i samme situasjon denne uka men helt motsatt - jeg var dritnervøs før egne eksamener men er puddingrolig før ungens. Kan krysse fingre for din også!

Skrevet

Hehe, jeg er i samme situasjon denne uka men helt motsatt - jeg var dritnervøs før egne eksamener men er puddingrolig før ungens. Kan krysse fingre for din også!

Takk! Det hjelper! For akkurat nå klarer jeg bare å komme på alt som kan gå på tryne slik at han stryker, mister lærlingplassen og ender opp som en arbeidsledig slubbert som spiller dataspill hele natta og sover hele dagen... (Som om mora hans (les :meg) ville ha tillatt det!)

Godt det bare er noen timer igjen!

Gjest sug lut
Skrevet

Takk! Det hjelper! For akkurat nå klarer jeg bare å komme på alt som kan gå på tryne slik at han stryker, mister lærlingplassen og ender opp som en arbeidsledig slubbert som spiller dataspill hele natta og sover hele dagen... (Som om mora hans (les :meg) ville ha tillatt det!)

Godt det bare er noen timer igjen!

Han klarer det så fint, så, tenk at dette er jo oppsummering av all læring, og om han ikke har sovet i alt og i tillegg fått totalt hukommelsestap så skal det nok gå greit! Kanskje han faktisk er av dem som er interessert i faget sitt også? Da skal du se det ordner seg greit!
Skrevet

Det går nok bra skal du se :)

Men hvorfor er du her inne på et sånt forum hvis det minste barnet ditt er såååå stort??

Anonym poster: abfd4923f0fe3827aa4cb1c614b3a221

Skrevet

Det går nok bra skal du se smile.png

Men hvorfor er du her inne på et sånt forum hvis det minste barnet ditt er såååå stort??

Fordi jeg liker meg her. Er det aldersgrense her inne, mener du?

Skrevet

Det går nok bra skal du se :)

Fordi jeg liker meg her. Er det aldersgrense her inne, mener du?

Hallo da??? noen kan få barn når dem er 18 år og nr 2 når dem er 40 år .Er ikke aldersgrense her inne jeg har barn 13 år og 7 mnd :P

Anonym poster: 66e4068291d6e213035b1e1180e92f2a

Skrevet

Ikke aldersgrense for foreldrene her nei, men det er jo forum rettet mot de som er gravide, har baby eller små barn....? Har overhodet ikke tenkt å jage noen vekk herfra, men spurte jo bare hvorfor? Selvsagt kan noen ha 20 års aldersforskjell mellom barna eller enda mer, men når minste barnet er voksent...?

Skrevet

Ikke aldersgrense for foreldrene her nei, men det er jo forum rettet mot de som er gravide, har baby eller små barn....? Har overhodet ikke tenkt å jage noen vekk herfra, men spurte jo bare hvorfor? Selvsagt kan noen ha 20 års aldersforskjell mellom barna eller enda mer, men når minste barnet er voksent...?

Kanskje hun morer seg med alle dem gale her inne.For det er da mye rart her inne. :P

Anonym poster: 66e4068291d6e213035b1e1180e92f2a

Skrevet

Det var en gang et forum som het "barnet mitt", som var for større unger. Det ble slått sammen med DiB. Om du leiter så finner du sikkert underforumet "tenåringer i huset" , også. Det er også mye som skjer her inne som ikke handler om eggløsning, slimpropper og såre brystvorter og barneoppdragelse men om det skulle stå på det, så kan jeg faktisk skilte med en del erfaring på det området også. Jeg har tross alt et par som det har blitt folk av ;)

Skrevet

Det var en gang et forum som het "barnet mitt", som var for større unger. Det ble slått sammen med DiB. Om du leiter så finner du sikkert underforumet "tenåringer i huset" , også. Det er også mye som skjer her inne som ikke handler om eggløsning, slimpropper og såre brystvorter og barneoppdragelse men om det skulle stå på det, så kan jeg faktisk skilte med en del erfaring på det området også. Jeg har tross alt et par som det har blitt folk av wink.png

Helt grei grunn det :) Som sagt, jeg lurte bare.

Skrevet

Det er jo et underforum som heter besteforeldre også, så det er bare å bli!

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...