Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Noen som kan hjelpe eller? 12-åringen bestemte seg for å bytte passord på ipad'en siden lillesøster kunne det gamle. Men så glemte han det nye passordet og prøvde så mange ganger at maskinen låste seg..... Nå virker jo ingenting. Noen som vet hvordan vi kan komme ut av uføret? Anonym poster: c3bc922b929f6a622e81d33cf960df3f
sillyfilly og Olivia Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Koble til iTunes som det står. Med ipad'en. Trykk på noe som heter gjenopprette eller, restore. Noe lignende. Dette vil slette alt, men så kommer dere i det minste inn på den igjen. Hvis dere har sikkerhetskopiert i det siste, kan dere sikkert få den tilbake til gamle tilstand ved å trykke på den sikkerhetskopien. Lenge siden jeg hadde et Apple produkt så husker ikke helt.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Tusen takk. Nå blir ikke gutten happy, tviler på at han har sikkerhetskopiert i det siste så da mister han alt sammen da? Største utfordringen nå blir vel å finne en kabel som kan brukes mellom ipad'en og min pc, fulgte det med da han kjøpte ipad'en tro? Fant denne bruksanvisningen, så får vi se om vi får det til... http://support.apple.com/kb/ht1212?viewlocale=no_NO&locale=no_NO Tipper han har lært en lekse om sikkerhetskopiering nå ja Anonym poster: c3bc922b929f6a622e81d33cf960df3f
sillyfilly og Olivia Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Det fulgte med ipad'en ja. Er en usb kabel hvis du vet hva det er.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Det fulgte med ipad'en ja. Er en usb kabel hvis du vet hva det er. Ja, vet hva pc-siden av en slik kabel er, men apple har vel så sære innganger på produktene sine at du må ha en kabel produsert av dem for å kunne koble ipaden til min pc... Skal lete etter kabelen som fulgte med da han kjøpte pad'en jeg, kjenner jeg han rett tok han ipaden og laderen ut av esken og lot alt annet være Håper han har esken liggende under sengen enda. Takk igjen. Anonym poster: c3bc922b929f6a622e81d33cf960df3f
sillyfilly og Olivia Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 Det kan godt være den sitter i laderen. Men ladere har slik at du kan ta av ledningen utav selve stikkontakten. Det vil da være et usb symbol på kabelen. Sjekk den før du leter huset rundt
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2013 #7 Skrevet 6. juni 2013 Det kan godt være den sitter i laderen. Men ladere har slik at du kan ta av ledningen utav selve stikkontakten. Det vil da være et usb symbol på kabelen. Sjekk den før du leter huset rundt Åh, tusen takk! Det gjorde den nemlig, kunne bruke ledningen til laderen. Så bra at jeg ikke hadde begynt endevende rommet hans enda Nå skal jeg se hva jeg får til her... Anonym poster: c3bc922b929f6a622e81d33cf960df3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå