Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 I barnehagen til barnet mitt jobber det en ped.leder som er helt fantastisk! Hun stiller virkelig opp for barna, ungene elsker henne, hun er grei og real med foreldrene, hun er snill og hun er flink. Dette året har hun hjulpet oss (barnet og meg) så mye, hun har lyttet, hun har gitt råd, hun var vist forståelse og hun har en egen evne til.... jeg vet ikke hvordan jeg skal si det, men dere skjønner kanskje hva jeg mener. Det fins mennesker som bare gir så enormt mye av seg i jobben sin og som er så utrolig flink. Hun er en slik person. Hun har vært sykemeldt en stund nå, men jeg ønsker å takke henne for alt hun har gjort dette året og jeg vil at hun skal vite at jeg som mamma setter utrolig pris på den jobben hun gjør. Vil det være sært å sende henne en melding på FB? Jeg har ikke mailadressen hennes og mobilnumret har jeg klart å slette. Ville du som ansatt i barnehage funnet det sært eller fint å få en melding av en mamma eller en pappa på FB? Tenkte noe ala: "Hei! Vil bare takke for barnehageåret som har vært, og for den innsatsen og jobben du har gjort. Tusen takk og god sommer!" Noe kort, men fint. Hva tenker dere? Anonym poster: cef6c727632f42a1dce7d2095261eee7
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Hvis du er FB-venn med henne ville vel det være ok? Hvis du vil takke ordentlig, ville jeg ha gått hjem til henne med en blomst.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Om dere er venner på faebook ser jeg ikke noe galt i det. Da blir hun sikkert kjempeglad Men å adde henne bare for å si det hadde jeg kanskje syntes var litt merkelig. Men hadde uansett syntes det hadde vært mer personlig om du gav et lite kort med boen fine ord istedefor. Da kan du levere det på barnehagen og så får hun det når hun er innom
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 Jeg er ikke venn med henne på FB. Å dra hjem til henne føler jeg vil være å tråkke vel over i det private. Så å oppsøke henne hjemme gjør jeg ikke. Er usikker på om en melding på FB kan oppfattes på samme måte så derfor spør jeg HI Anonym poster: cef6c727632f42a1dce7d2095261eee7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 Om dere er venner på faebook ser jeg ikke noe galt i det. Da blir hun sikkert kjempeglad Men å adde henne bare for å si det hadde jeg kanskje syntes var litt merkelig. Men hadde uansett syntes det hadde vært mer personlig om du gav et lite kort med boen fine ord istedefor. Da kan du levere det på barnehagen og så får hun det når hun er innom Skal ikke adde henne. Hun har åpen for å sende melding også for ikke-venner. Kanskje et kort er bedre. Vil bare at hun skal vite at jeg setter pris på det hun har gjort og ønske henne god sommer. HI Anonym poster: cef6c727632f42a1dce7d2095261eee7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #6 Skrevet 5. juni 2013 Jeg jobber ikke i bhg, men syns melding på FB blir litt invaderende. Hun setter sikkert stor pris på hyggelig tilbakemelding, og du kan jo gi et kort til henne via bhg. Enten får hun det når hun er innom, eller bhg videresender hjem til henne. Anonym poster: d4d76109bfa32800f3c8ec0767d3d74f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #7 Skrevet 5. juni 2013 Jeg jobber ikke i bhg, men syns melding på FB blir litt invaderende. Hun setter sikkert stor pris på hyggelig tilbakemelding, og du kan jo gi et kort til henne via bhg. Enten får hun det når hun er innom, eller bhg videresender hjem til henne. Anonym poster: d4d76109bfa32800f3c8ec0767d3d74f Ja, det er det jeg også kanskje tenker og blir litt usikker, men ser når jeg leser mitt eget innlegg at det blir kanskje litt privat. Det blir et kort Tusen takk for svar i natten! HI Anonym poster: cef6c727632f42a1dce7d2095261eee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå