Gå til innhold

Må sove på sofaen... Riktig eller galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en diskusjon som faktisk ikke var stor, og jeg har faktisk ikke gjort noe galt..... Fikk beskjed om å sove på sofaen i natt, pga der er hans seng, han har betalt for den... Jeg klarer ikke sove på sofa en hel natt, og skal tidlig på jobb i morgen. Hva hadde dere gjort???

Anonym poster: 42fc5065a19b582901e715a791aab5f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh? Såklart ikke greit? Vær så snill å si at den buksa han går med, eller boxeren han går med er ditt innkjøp? Så sier du at det skal du ha, fordi du betalte det. Akkurat SÅ barnslig er dette.

Du legger deg i den senga dere deler sammen i samme hus/leilighet, og har han problemer med det så får han legge seg på dørmatta. For en dust han er mot deg.

Skrevet

Smelt en steikepanne i kjeften på han og gått og lagt meg i senga!!! Helvetes drittfyr!!

Anonym poster: 65f8e0f33e5de874bdf08fd9f2becf3c

Skrevet

Så trist! Forstår ikke hvorfor noen mannfolk vil at damene/jentene skal være så utrygge i det som skal være deres hjem. Hadde jeg fått det valget hadde jeg nok reist til ei venninne eller noe og tatt det videre dagen etter eller et par dager etter. Det blir jo håpløst om han er så barnslig. Dytter deg vel ut av senga da om du legger deg!?

Skrevet

Spørs om ikke jeg hadde mista ei bøtte vann oppi senga , gitt!

Makan!!

Skrevet

Da nekter du ham brød i morgen tidlig, for det brødet kjøpte du!

Eller nekter ham å gå på do eller pusse tennene i vann, for du betalte kloakk og vannregningen.

Anonym poster: 7fce32d363e0bb947badd8bdb98aa25d

Skrevet

Hva slags 'mannfolk' er det dere er sammen med jenter??? Blir helt redd alle disse forskjellige trådene her om hva mennene deres gjør og hva dere faktisk finner dere i!?!? :(

Skrevet

Hadde dere bare gått å lagt dere i sengen?

Hl

Skrevet

Ja, jeg hadde bare gått og lagt meg. Hadde han gjort mine til å nekte meg, så hadde jeg gått og ringt mora hans.

Skrevet

Haddeikke hatt noe lyst til å dele seng med mannen før vi var venner igjen, spessielt om han hadde bedt meg sove et annet sted. Om jeg ikke fikk sove godt på sofaen ville jeg lagt meg et annet sted, på gulvteppet, i overkøya hos en av ungene, på gymmatta eller et annet sted jeg kunne sovet.

Alternativt hadde jeg fortsatt krangelen til vi var ferdige.

Anonym poster: 2b35029054c78850d165f2c6007c08af

Skrevet

Jeg hadde begynt å fakturere ham for alt jeg gjorde for ham i huset og med barna, for eksempel, så han fikk betale for seg. Nor må du jo ha igjen, siden han tydeligvis eier det hele.

Dessuten hadde jeg begynt å kjøpe mat kun til meg selv, og nekta han å få noe av det, siden jeg betalte for det.

Anonym poster: 6f0f4eeec9bc01d914e2c60de68948eb

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg hadde blitt så fornærmet at jeg hadde sovet på sofaen jeg...og gjort et nummer ut av at han skal få ha SIN seng i fred. Er han en normalt oppegående mann innser han nok allerede hvor barnslig han er, og da kan han heller få lide litt i sin anger.

Anonym poster: 4bf59b9b141397c8a498bd51a8950d85

Skrevet

Har hatt en diskusjon som faktisk ikke var stor, og jeg har faktisk ikke gjort noe galt..... Fikk beskjed om å sove på sofaen i natt, pga der er hans seng, han har betalt for den... Jeg klarer ikke sove på sofa en hel natt, og skal tidlig på jobb i morgen. Hva hadde dere gjort???

Herregud!!!hvor finner dere så idiotiske menn????

Anonym poster: 565dc52f552ecb07daa551b54b5198ec

Skrevet

Han kunne fått ha den senga si i fred ganske lenge. Jeg kunne til og med funnet på å gå ut for å kjøpe meg en helt egen seng til meg selv og satt i kjellerstua eller noe slikt.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Guri, jeg ser at jeg ble anonym lengre opp...så rart!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg hadde blitt så fornærmet at jeg hadde sovet på sofaen jeg...og gjort et nummer ut av at han skal få ha SIN seng i fred. Er han en normalt oppegående mann innser han nok allerede hvor barnslig han er, og da kan han heller få lide litt i sin anger.

Anonym poster: 4bf59b9b141397c8a498bd51a8950d85

Dette er meg. Pølsefingre much? :P

Skrevet

Jeg hadde snakket med han og sagt at slik behandling finner jeg meg ikke i. Jeg vil føle meg trygg og ha en stabil mann selv om vi er uenige eller krangler. Jeg ville ikke sluppet diskusjonen før vi var venner igjen, om det så tar hele natten og morgendagen.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Du har nå egentlig helt rett Elsker livet...man skal aldri gå til sengs som uvenner, det er en fin regel å prøve å leve etter!

Skrevet

Jeg ville aldri lagt meg i senga viss mannen hadde bedt meg om å ligge på sofaen. Men han hadde nok ikke fått legge seg han heller. Det er ikke noe bra å gå å legge seg som uvenner. Da hadde i vertfall ikke jeg klart å sove uansett hvor jeg lå...

Viss mannen går å legger seg, hadde jeg satt meg på sengekanten og snakket til han til han svarte. Om det så tok hele natten ja.

Skrevet

Jeg hadde ikke lagt meg verken her eller der. Jeg hadde kranglet til vi ble enige.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg hadde lagt meg i senga jeg, hadde han klaget for det, så hadde jeg bedt han gi meg regning på det i morgen.. Latterlig mann..

Skrevet

Hvis jeg og samboer krangler så går jeg frivillig og legger meg på sofaen. Takler ikke høre på snorkingen hans når jeg fortsatt er sur på han...hehe.. men nå har vi king size sofa som er superdigg å sove på, så jeg klager ikke.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg lagt meg i sengen. Syns det er ufint å kaste noen ut av sengen. Ingen har rett til det. Da får han heller gå å legge seg på sofaen selv.

Anonym poster: 66bc451228b945906f941486c9b7e712

Skrevet

Hvorfor er det verre for dama å bli henvist til sofaen enn det er for en mann? Har da lest xantall innlegg hvor mannen må sove på sofaen pga ditt og datt..

Nå sovner jeg på sofaen rett som det er så jeg er kanskje ikke den rette til å uttale meg. Men jeg hadde mye heller sovet på en sofa enn sammen med en grumpy mann.. ;)

Anonym poster: 6ec681e9038d5cf3e38961bd7e34358e

Gjest Antarctica
Skrevet

Var vel mest hans begrunnelse for å hive henne ut folk reagerte på.

Om hun hadde bekjent å være f eks utro og mannen hadde bedt henne sove et annet sted, ville saken ha vært annerledes. Å legge beslag på ektesenga fordi han mener å eie den, det er bare manipulering.

Skrevet

Hvis han er sur, så går han å legger seg på sofaen. Legg deg i senga og så får han heller flytte seg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...