Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Etter å nesten ikke ha trent i det hele tatt på to måneder av forskjellige årsaker, er jeg nå heldigvis igang igjen. 40 minutter spinning på lørdag og 45 minutter på elipsemaskina mi nå. Så da håper vi å komme inn i den gamle rutinen igjen. Trene minimum 4 dager i uka. Skikkelig deilig Flere som har trent i kveld? Jeg trener først å fremst for å holde meg i form og holde kroppen i sjakk, ikke for å gå ned. Men vekttap kommer jo som en fin bonus da.
IreneUtålmodig Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Må trene hver dag for å få middels gode resultater, men heldigvis elsker jeg det Godt for humøret og skjellett
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Det å trene gjør meg så mye lykkeligere, føler meg psykisk ti kg lettere for hver treningsøkt. Hatt 40 min joggetur + 30 day shred så nå har jeg langet ut på sofaen med moreller og et halvt glass øl.. Anonym poster: bdf2e35f3df920c41ffd0598242dccb7
frk Nilsen Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 Har løpt 25 min på tredemølla og 60 min bosu/styrke i sal. 910 kcal søkk borte i følge pulsklokka Prøver å trene 2-3 g pr.uke
MrsMilla Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 Hurra til deg! Nei her er det treningsstopp nå denne siste uka, løper birkebeinerløpet på lørdag - så karbolading nå :-) Har faktisk gått ned ca 25 kg det siste året ved hjelp av trening og sunt kosthold, tenke seg til for et år siden var jeg utslitt og nesten nettopp ferdigfødt min tredje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå