Gå til innhold

Til dere i langvarige forhold. Var det helt rett fra starten av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste dere at han var "den rette" fra dag 1 eller?

Anonym poster: ffe4cc18b54059bfd9c8ba02f2838f81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både ja og nei. Det var ingen bevisst greie, tror ingen av oss egentlig tenkte over det så veldig. Vi bare trivdes veldig godt i hverandres selskap, og siden den første dagen vi traff hverandre har vi vært sammen hver eneste dag bortsett fra når en av oss har vært bortreist (jobbreise, jente/guttetur el.l.). Vi snakket ikke en gang om at vi var kjærester, vi bare var det som den naturligste ting i verden. Nå har vi vært kjærester i over 13 år og gift i 6 år.

Anonym poster: 5c97b8b76a9b153d9f0481a14de152f6

Skrevet

Ja det gjorde jeg.

Første gang jeg møtte han visste jeg at det var mannen i mitt liv.

Men det tok 3 år før vi ble kjærester :)

Nå lykkelig gift i 5 år og sammen i 8 år.

Skrevet

Jepp

Anonym poster: de6e83bfc2d72906b6cfb65d236e3cf6

Skrevet

Ja her også. Vært sammen i 14 år, tre barn.

Anonym poster: e26849f224441c930e52dc6e22d7cc59

Skrevet

Vi hadde kjent hverandre i over et år da vi ble sammen, for meg kom forelskelse litt snikende...

Vi bodde 4 timer i bil fra hverandre så det endte med at jeg flyttet til han, det gjorde at første året som samboere ble vanskelig. Jeg hadde jo hjemlengsel og sleit med å finne meg til rette blant jentene i hans omgangskrets. Jeg passet ikke helt inn og de var ikke så overbegeistret for meg heller virket det som, vi var veldig forskjellige.

Det førte til at jeg mange ganger første året vurderte om dette var riktig, om følelsene var sterke nok til å trosse hjemlengsel og ensomhet. Jeg kom hver gang frem til at å flytte hjem og sitte der savne han ville bli verre enn å sove på armen hans om natta og savne gamle venner, så jeg ble (det var vanskelig for han å flytte til min hjemplass siden han har et yrke som krever sjøvann og jeg kommer fra midt inni landet).

Nå har vi vært sammen i 15 år og jeg er veldig sikker på at det var riktig å bli her sammen med han, jeg har fått meg min egen vennegjeng og har en jobb jeg trives godt i. Nå har jeg slått rot her og elsker fremdeles mannen veldig høyt :)

Anonym poster: bc0da23dae8f757d2c369f69ff2a552e

Skrevet

Nei, det visste jeg ikke. Forelsket? Jepp, men sikker på at vi kom til å ende opp sammen...? Niks.

Anonym poster: c622c8ae95ffd2fa9f432c1f9c85f185

Skrevet

Fra vi begynte å snakke sammen visste jeg det ja! Hadde aldri hatt den følelsen før. Vært sammen i snart 15 år.

Anonym poster: a253b875546274187157951de7c42066

Skrevet

Nei. Var veldig forelsket, men forholdet var noe turbulent det første året, mest pga avstand. Så flyttet vi sammen. Har ikke tvilt siden :)

Anonym poster: 77576b4af3ab456b55cd37d5a1d89f10

Skrevet

Ikke helt fra starten, men alle kvaliteter tilsa det. Vi var vel aldri skikkelig kjærester pga. geografisk avstand og ønsket om å være intim først etter vi var gift. Men vi ble fort kjent på det mentale plan gjennom telefon og internett. Etter få uker ble vi begge rimelig sikre på at dette måtte være perfekt match. Vi giftet oss etter ett knapt år uten å ha overnattet sammen eller eller vært intime. Har aldri angret ett sekund.

Skrevet

Ja det gjorde jeg.

Første gang jeg møtte han visste jeg at det var mannen i mitt liv.

Men det tok 3 år før vi ble kjærester smile.png

Nå lykkelig gift i 5 år og sammen i 8 år.

Hvorfor tok det så lang tid?

Anonym poster: ffe4cc18b54059bfd9c8ba02f2838f81

Skrevet

Ja. Da jeg møtte han tenkte jeg " Der er han" og han sa at han tenkte akkurat det samme om meg.

Vært sammen i 13 år ( gift i 8 år) 2 barn.

Anonym poster: 945f67745dcb77d46af2cb426486ed10

Skrevet

Dette høres nok teit ut, og jeg tror egentlig ikke på det selv en gang. Men det var faktisk kjærlighet ved første blikk.

Vi møttes da jeg var 16, og han 18. Var kjærester i fra første sekund. Etter 6mnd dristet vi oss til å fortelle hverandre hva vi tenkte om fremtiden, og hvor vi ville være om noen år.

Vi er nå gift, har vert i lag i 14 år og er svært lykkelig i hverandres selskap :wub:

Skrevet

Det var kjærlighet ved første blikk fra begge 2. Vi tilbringte en hel helg sammen første gang og begge synes det var kjemperett :)

Etter 8 år ble det likevel brudd. Det tok så nesten 2 år før vi fant tilbake til hverandre og nå ble vi akkurat gift i helga :D Det viste seg at vi er uatskillige eller hva det heter :P

Skrevet

Nei. Men han var helt sikker. Han ga seg ikke før han fikk meg. Jeg er fremdeles ikke sikker på at dette er det riktige... Vi har bodd sammen i ni år

Anonym poster: 90df81741f73ad1813989ff9dbd34355

Skrevet

Nei, det første året var helt forferdelig. Vi kranglet hele tiden og brukte lang tid på å finne ut hvor vi hadde hverandre i forholdet. Sexen var på topp da, eneste tingen vi ikke kranglet om.

Nå har det gått fem år og det har gått bedre for hvert år :) fortsatt litt krangling, men ikke noe alvorlig. Litt futt må det jo være :)

Trodde aldri han kunne være den rette, men nå tror jeg han er EN av de rette. Tror ikke det finnes bare en rett mann, men flere. Så greit å finne en av de og slå seg til ro :)

Anonym poster: c6f5bf45a341fb39514bc3056dc9267e

Skrevet

Nei.

Jeg startet forholdet med den innstillingen at jeg skulle ha et par måneder gøy med han der.

Han startet forholdet overbevist om at jeg kom til å dumpe han etter et par måneder.

De første 2-3 årene vi var sammen, var nok ikke forholdet vår det beste heller. Vi kranglet mye.

Nå derrimot, har vi det perfekt ;-)

Vi har vært sammen i 16 år, og gift i 11

Anonym poster: b23521e0b364e4866fb17d2dfb450993

Skrevet

Ja jeg følte det. Følte han var min sjelevenn.

Man går jo inn i et forhold med en tro at dette skal vare. Eller så kan man jo la være.

Skrevet

Overhodet ikke. I starten var vi bare elskere fordi ingen av oss var interessert i noe mer.

Etter noen måneder definerte vi oss som kjærester og det hadde utviklet seg en forelskelse der.

De første 8 (!) årene var egentlig ingen av oss særlig seriøse, mye snusk fra begge kanter.

Men så tok vi et oppgjør med vårt skakkjørte forhold og bestemte oss for å satse.

Det er seks år siden nå og har ikke angra et sekund.

Anonym poster: 6c23eecc12e92f5868bc781e6ef17a06

Skrevet

Ja, det var rett fra start og de første ti årene. Så ble det mindre og mindre rett, og etter 21 år var det helt feil og vi gikk fra hverndre.

Anonym poster: 183e7505fa8f48ececa7acc7d7a00ad0

Skrevet

Ja det var vel egentlig det. Vi møttes ute på et utested men han hadde allerede en kjæreste og jeg tenkte at det er jo bare typisk når jeg møter en jeg VIRKELIG likte. Men det var jo tydelig at det var kjærlighet ved første blikk for oss begge for vi stod egentlig bare og så på hverandre mesteparten av kvelden, men vi det skjedde ingenting den kvelden siden han hadde en kjæreste.

Den kvelden gikk han rett hjem og sa til kjæresten sin at han hadde truffet en annen..

Resten er egentlig historie: samboere etter bare noen dager, Forlovet etter 3 uker, gravid etter 1 mnd. Nå har vi vært sammen i snart 7 år, vi er gift og har 3 barn sammen. Vi har det fremdeles helt fantastisk sammen. Vi er bestevenner, elskere og kjærester. Vi elsker hverandre!

Anonym poster: 524b087dd8b429989cdd0d40b6c1318f

Skrevet

Tok meg vel ca en halvtime å vite at han ville jeg ha. Jeg kaller det kjærlighet ved første blikk, han kaller det kjemi :P

Anonym poster: 0c1e18c647be9622344f77d710cb7677

Skrevet

Ja nesten... Når vi ble kjent så var det det. Sa til en venninne på en fest etter å ha vært sammen med han i 1 mnd at jeg følte han var den rette.. Hun mente jeg ikke kunne si det så tidlig..

Men vips så var det gått 8 år og her sitter vi: hus, bil, gift og 3 flotte barn :)

Skrevet

ja :) Og det er helt sant :)

Men for søsteren min som har vært lykkelig sammen med sin mann i 25 år nå, var det ikke slik at det var kjærlighet ved første blikk.

MEN hun innså etterhvert som de var eldre og hun fikk sine tvil, at han hadde alle de kvaliteter hun letet etter. Så hun kvelte ganske kjapt tanken om en real badboy ! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...