Gå til innhold

Pussig på Finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei dame på finn som kjøper mye merketøy etter gutten min. Jeg selger det til 1/5 del av ny pris og selv da er det vanskelig å selge det. Nå ser jeg at hun kort tid etter selger det samme tøyet samt enormt mye mer til 3 ganger mer per plagg enn det hun ga. hun Spørr fremdeles etter tøy i de samme strørrelsene som hun legger ut.

Er det virkelig penger å tjene på sånt? Nå har det ikke noe å si for meg. Men kan ikke fatte at det lønner seg da jeg syns det nesten er umulig å selge tøy på finn.

Bare jeg som syns det er merkelig eller er det flere som driver sånn? tjener dere noe på det?

Anonym poster: e92393d73c69c71cbb1b22e92cf303b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, sært. det er jo skikkelig stress å få solgt noe..jaja, kanskje hun har det som en hobby....håper ikke hun er avhengig av denne inntekten...

Skrevet

nei håper ikke jeg heller. Men jeg solgte henne pakker på 50 plagg til 700,- ink porto. Hun skal ha rundt 3000,- for noe tilnærmet... Snodig. Må være noe rart her. Mulig hun blir rik på det. Fatter det ikke, jeg blir ikke kvitt noe selv om det er med lapp på og til latterlig lav pris.

Anonym poster: e92393d73c69c71cbb1b22e92cf303b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...