Prøverpåentil Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Og nå virker jeg sikkert kjempe hysterisk.. gæærn førstegangsmamma:p Men hun halvveis krabbet rundt i sta, så var ikke høyt oppe.. Plutselig hørte vi et smell, og da hadde hun klart å tippe over og slå panna si i en dørkarm. Ikke altfor spiss, men etterlot seg en blå flekk som ble til en kul. Stakars liten gråt ganske kraftig, men ikke så altfor lenge. Oppførte seg som vanlig etterpå, og spiste godt med grøt. Veldig urolig ved legging, og mye gråt.. Sover nå, og er relativt rolig. Men er det noe jeg egentlig burde ha fått sjekket?? Kjenner bekymringen kom mye mer et par timer etterpå..Sukk.. Fikk bare så vondt!! Overdramatiserer jeg som tenker sånn? Hehe
Prøverpåentil Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2013 Første gang hun har slått seg på den måten, og føler meg som verdens værste mamma som lot det skje ... Huff
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Helt sikkert ikke noe å ta på vei for. Du kan jo sjekke henne et par ganger ekstra i natt. Anonym poster: 742f14bae7ba835920be6c4b496952cc
Gjest Lagå Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 Hehe, leste "babyen slo meg i hodet istad" så jeg lurte på om du skulle klage på det Hehe Tror nok det går helt fint De slår seg mye og første gangen er verst! Min datt på panna etter å ha tatt en flytur ned trappa. Ikke noe hjernrystelse eller noen ting. Bare donalds kul
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 Høres ut som en førstegangsmamma, ja ;) Første babyen vår rulla av stellebordet da hun var 9 mnd, med hodet rett ned i flisene.. Ingen varige mén der heller, gitt De tåler utrolig mye, disse små hodene.... Anonym poster: f6d98b6124a05531872bbc190c57bab4
Prøverpåentil Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2013 Hehehe ja .. jeg vet selv at jeg overdriver litt i hodet.. tror jeg. Man føler seg jo så FÆL som ikke passet godt nok på .. Hun er 8 måneder og ganske "all over the place" .. ikke lett å holde følge. Hehe .. men ja.. kanskje ta et par titt i natt tror jeg
valkyrien Skrevet 5. juni 2013 #7 Skrevet 5. juni 2013 Så lenge barnet ikke mistet bevisstheten, og oppførte seg som vanlig etterpå, så har det som regel gått bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå