Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Liker mye ved denne. Denn er forholdsvis lett og mye mindre enn giga-Simo, og er veldig lett å vippe opp og sånn sett svinge. Virker deilig, stor og solig for baby. Men, det vi slet med på Simo-vognen, som jeg regner med vil gjelde denne også, var den perioden fra bag til sportsvogn... Pga det rette, store setet, seg de bare fremover med rumpa og ble sittende som en slapp banan stakkars.. Ikke sånn som feks mb, hvor rumpa kommer i en liten dump og sånnn sett sitter stødigere. Erfaringer? Våre barn har blitt lei av bag ganske tidlig, ca 6 mnd. Anonym poster: 693a39d23153bad11e436a8df32d22f9
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Vi har brio Happy og her kommer mine erfaringer. Bagen er liten, dersom vi trengte dyne/ pose oppi var den for liten ca 4-5 måneders alder. ( store barn, type 97 percentil) Kommer vind inn på sidene når det blåser.. Bor i en forblåst del av landet.. Så det var litt upraktisk Sportsdelen så satt barnet som en slapp banan og skled i setet, og heller ikke plass til å bruke stormtrekk uten at barnet ble helt skviset. En vennine hadde Simo, og hennes barn satt mye bedre enn mitt. Fot delen på sportsdelen faller også ned i tide og utide.. Sportsdelen er også liten. Barnet mitt var lengre enn hele sportsdelen når hun var 18 mnd.. Hadde sett for meg at en så dyr vogn kunne brukes litt lengre enn det.. Nå som lillesøster er her bruker vi tfk sin søskenvogn og er storfornøyd så langt. Hadde nok valgt en annen vogn om jeg skulle kjøpe en til. Ellers er den jo relativt liten, nett og passer fint i bilen. Og så er den lett å trille på all slags føre.. Gikk fint til Bhg i 30cm snø før veiene var skrapet. Anonym poster: ad3d83a3f538d01e6b7fcbd1fff9f5fb
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Vi har også denne. Er egentlig ganske fornøyd, men pgså enig i det #2 sier. Ble fort trangt i bagen med pose, og når baby sitter skøir hun jammen lett sammen... Fotbrettet detter ned når syelleveska henger på, og å sitte med s Fottrekket på ser trangt ut. Akkurat der er jeg ikke fornøyd. Noen ganger ønsket jeg meg svingbart hjul fremme, men er i grunn fornøyd med vogna. Fin pris også. Anonym poster: 9bb1724fbb7f6ac442d763d8d294e93a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 Tusen takk begge to! Var vel disse tingene jeg mistenkte/fryktet. Tenker også på Brio Smile, sett den? :-) Anonym poster: 693a39d23153bad11e436a8df32d22f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå