Gå til innhold

Ha 2.5åringen hjemme i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker, men sånn er saken. Hun virker så utrolig sliten, helt forferdelig å vekke henne om morgenen og sover over en time i barnehagen. Spiser lite og bare sutrer og gråter mye når hun kommer hjem. Personalet i barnehagen sier hun er en gladjente men spiser lite og virker sliten ut.

Ingen feber eller snørr.

Hva kan det være?

Sovner ca 19.30 hver kveld og sover hele natten..

Anonym poster: 08606f97c4eaa366a1f070ccf7f21962

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har hun vært slik? Jeg hadde prøvd med paracet for å sett om det hadde noen effekt. Blir hun mer aktiv og mindre sutrete har hun kanskje smerter et sted. Klarer hun å formidle noe selv?

Skrevet

Vi har lurt på om det kan være magen som er i trøblete. Bæsjer lite men det har hun alltid gjort. Så aner ikke.

I rundt to uker har hun vært sånn. Veldig mammadalt og legger seg flat ut på sofaen etter barnehagen..

Anonym poster: dbc61957c8d8a54b2f3fda10ef68d59f

Skrevet

Et barn er små mennesker de og, og det virker jo som hun er inne i en slitsom periode, så jeg ville nok hatt henne hjemme, og lat henne få en skikkelig kosedag uten for mye planer og ting som skjer.. Det kan jo rett å slett være at hun er sliten av barnehagestress og varmen...

Anonym poster: f488ea979a9784a047d5531ef73e0703

Skrevet

Hold henne hjemme OG ta henne med til legen! Det kan selvsagt være at hun bare er sliten for tiden, men mye som tyder på at det er noe mer...

Anonym poster: 9f417ab6abb77d4f10d9c9fc9a6b1b11

Skrevet

Jeg ville også fått en sjekk hos legen. Det er sikkert ingenting, men når du som mor reagerer på formen over så lang tid er det ok å sjekke.

Anonym poster: 0d310554c128a4c2ed74b1aa48b2cd39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...