Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Er det ett foreldrepar som er så ulik. Far er alltid smilende og hyggelig og moren sier såvidt hei og virker skikkelig sint. Jeg ser de ofte på lekeplassen og da småkrangler alltid hun med han. Hvorfor finner noen menn seg noen så uhyggelige damer, som bare er sur og kjeftete? Anonym poster: 202f442ca04347afcad514f678b57f66
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 For alt du vet, har hun nettopp fått vite at han har bedratt henne i årevis. Ikke legg esa borti slikt som du ikke har fnugg av innsikt i. Anonym poster: 45bc2f06e057886f3f2c5f80a29b55c2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Hun er sikkert djevelsk god i senga Mange rare par der ute, ikke alltid så lett for en utenforstående å se hvorfor noen falt for hverandre.. Anonym poster: 2e4223112877f2c1acebacf51490fb94
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 Høres ut som mine besteforeldre (eller stebestemor og bestefar). Etter at bestemor døde fant bestefar seg en veldig sur og sint dame som han giftet seg med. Selv smiler han alltid og er bestandig glad, mens kona kjefter og smeller som bare det. Jeg tenker de kanskje utfyller hverandre perfekt. Den ene har for mye å glise for, den andre kjefter for mye. De er i bunn og grunn litt søte sammen da Anonym poster: 24243cb926bbd33dd354d5c887e3ad29
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 Kjenner meg litt igjen i historien din. Bare at da er jeg den sure/grinete konen. Min mann har nærmere 150 reisedøgn i året. Når han ikke reiser så er han på kontoret. Da forlater han hjemmet kl 0615 og er hjemme kl 1645. Når han kommer hjem spiser han middag, leker ned barna, pakker treningstøyet, hjelper til med nattstellet på minstemann før han drar på trening. Rundt kl 2130 er han hjemme. I helgene er det mye som må gjøres med huset, plen må klippes, garasje må ryddes, bil må vaskes, eldste må få litt kvalitetstid med far, og far må få tid til en treningsøkt eller to i løpet av helga. Jeg derimot, har en fleksibel arbeidsplass som gjør at jeg har mulighet til å levere og hente barna. Dette pga mye av jobben min kan jeg gjøre på kveldstid. Siden jeg er tidligst ferdig så står jeg for middagen. Husarbeidet får jeg stort sett gjort på kvelden når mannen trener hvis jeg forskyver litt på arbeidet mitt. Innkjøpene tar jeg og minstemann når far har kvalitetstid med eldste på lørdag. Når jeg da tar med barna på lekeplassen eller tilsvarende er jeg allerede på felgen og har desverre ikke tålmodighet igjen. Men, jeg gjør mitt aller ytterste for å unngå at dette går utover barna mine for de er verdens mest fantastiske og fortjener en tur på lekeplassen. Jeg har heller ikke overskudd til å gå rundt å småpludre med alle. Jeg har to barn og en mann som forventer middagen på bordet. Og dagen min har allerede vært lang og jeg er utslitt. Jeg har såklart tatt dette med mannen min mange ganger. Vi har avtalt at han skal hjelpe mer med henting og levering. Men, det kommer alltid noe i veien på jobb. Jeg har og fått beskjed om å ta meg en kveld eller to i uka der jeg kan stikke på besøk til venninner. Men, før jeg rekker å reagere har han allerede en treningsavtale. Så hvordan mannen min har funnet en så grinete kone som meg...? Tja, jeg vet ikke... Det eneste jeg veit er at han kunne på ingen måte hatt jobben og levestilen han har i dag uten meg.... Anonym poster: fe892eacc445bcf0a16146f214bc509a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #6 Skrevet 5. juni 2013 Haha, har lurt på det samme selv.. også lurt på hvorfor den skikkelig pene hyggelige dama er sammen med han som ser ut som en drittunge på 30år.. Anonym poster: 6faa62afc7451c424a40c1970b3787c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå