Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Når han er trøtt og sliten og/eller ikke får viljen sin så kan han finne på å slå, bite, lugge eller klipe, og det går stort sett bestandig ut over den snille storesøstra på 5. Vi prøver å gi det konsekvenser, men det er ikke lett. Han forstår ikke eller vil ikke forstå. Kan finne på å le når vi "tar" han i å gjøre noe dumt. Han synes nok det er morsomt å få storesøster til å gråte. I dag ville han jeg skulle løfte han opp da jeg ordna mat, og når han ikke fikk det så skulle han ta tak for å bite meg i låret. Jeg liker ikke å bli sint, og ikke funker det på han heller. Noen som har tips? Jeg roser ved god oppførsel og prøver å ikke gi for mye oppmerksomhet på det negative. Han er også en sånn en som kan finne på å snu melkeglasset eller snu alle lekekassene på hodet for så å spre lekene utover hele stua.. Stort sett er han snill og god, men det er disse småtingene som egentlig ikke er så små.... Anonym poster: 9660d48287debcf4ca9e706d60dc32a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå