Gå til innhold

Barnevernsak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner til en famillie via ei venninne hvor mannen ikke klarer og snakke/(være med eldstejenta hans, han snakker kun negativt, klarer ikke være sammen alene med barnet ( jenta er 9 år) Han kjefter og styrer på på hver minste ting jenta gjør. Får så vondt når jeg hører om ulike tilfeller.

Anonym poster: 3d12a4813bd71a1ca4bd3a153d371370

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du hva mannen sier når han er alene med jenta?

Anonym poster: ebca12aff6fe021ad9badd04ad87c182

Skrevet

Et slik forhold hadde jeg til stefaren min da jeg vokste opp. Skulle gjerne sett at han fikk litt veiledning, for det var ikke en god følelse å komme hjem til en sint stefar hver dag. Det endte med at jeg bodde på rommet mitt. Forholdet vårt er fortsatt ikke så godt, men det går mye bedre nå som jeg er voksen og ikke bor med han lenger. Er det mulig for dere å snakke med moren til jenta? Om ikke ville jeg sendt inn en bekymringsmelding.

Anonym poster: 957c2c3f222998c35cfa8b21b1e03b79

Skrevet

Jeg skreiv at far ikke kan være alene med jenta. Altså mor vil ikke at far er alene med henne. Han verken vil eller får lov. Venninnen min har sagt ifra hva hun mener om hvordan de har det hjemme, og at far kommer til og ødelegge jenta totalt. Jenta sliter allerede med ulike ting som de tror kommer av dette.

Anonym poster: 3d12a4813bd71a1ca4bd3a153d371370

Skrevet

Ja, det høres absolutt ut som grunnlag for en bekymringsmelding.

Anonym poster: 92eb622f4c474e4ce62ff3ac00454515

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...