Gå til innhold

Parabener

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse kreftfremkallende finnes jo i alt mulig jo.

Noen som har noen tips for hvordan jeg kan unngå de? Hvilken solkrem og sminke?

Synes det er ille at de ikke er forbudt!

Anonym poster: 3ba8942c56bd06b50903db44f93cb3f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en app der du kan skanne strekkodene og få en advarsel om produktet inneholder parabener og annet rask.

Anonym poster: 2ef49619be1431ffedf06c9a1dc0b6c0

Skrevet

Tror dette er noe vi vil riste på hodet av om noen år. Få forbudt dem!

Skrevet

Kjøp fra The Body Shop og Vichy.

Anonym poster: 0346612951c5e9e22fc9e7d196b32f66

Skrevet

-Se etter svanemerkede produkter (f.eks anglamark på coop og neutral)

-Hvis du vil betale litt for en smådyr men kjempe god hudpleie serie, så er Estelle and thild unfragranced serien super! Her unngår du alt av parabener, hormonforstyrrende og allergi fremkallende stoffer. Kjøpest på Kicks

-Jeg elsker Kevin Murphy hårpleie produkter (anbefaler angel wash og rinse og anti gravity volum krem hvis du vil ha litt fylde i håret) De er uten parabener, sulfater men inneholder eteriske oljer og sånt, som jo kan være allergi fremkallende (mange økoserier er uten parabener og andre hormonforstyrrende stoffer, men inneholder ofte eteriske oljer som er like ille som parfyme)

Jeg er ganske forsiktig nå når jeg er gravid, men akkurat hårprodukter som enten skylles ut eller bare sitter i håret er jeg ikke så forsiktig med.

Skrevet

Www.reinhudpleie.com har også nydelige produkter som er økologiske med rene råvarer og er uten parabener.

Anonym poster: 2ecbbdd7790f1cab68b734d30ac36f16

Skrevet

-Se etter svanemerkede produkter (f.eks anglamark på coop og neutral)

-Hvis du vil betale litt for en smådyr men kjempe god hudpleie serie, så er Estelle and thild unfragranced serien super! Her unngår du alt av parabener, hormonforstyrrende og allergi fremkallende stoffer. Kjøpest på Kicks

-Jeg elsker Kevin Murphy hårpleie produkter (anbefaler angel wash og rinse og anti gravity volum krem hvis du vil ha litt fylde i håret) De er uten parabener, sulfater men inneholder eteriske oljer og sånt, som jo kan være allergi fremkallende (mange økoserier er uten parabener og andre hormonforstyrrende stoffer, men inneholder ofte eteriske oljer som er like ille som parfyme)

Jeg er ganske forsiktig nå når jeg er gravid, men akkurat hårprodukter som enten skylles ut eller bare sitter i håret er jeg ikke så forsiktig med.

Vær litt obs på lavendel som finnes i kevin Murphy produktene nå når du er gravid. Det er nok små mengder det er snakk om, men vet iallefall at aromamassasje med lavendelolje bør unngås i graviditet.

Anonym poster: 15ccb44b47191034a06539a6b382674e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...