Gå til innhold

Dere som spruter under orgasme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det/har lært dere det? Har så lyst til å få det til, men klarer ikke :/

Anonym poster: 042b1861bebdd2b6fb918459b227c339

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannens fingre. Og tålmodighet. Slapp av i lårene og rompa, ikke spenn noen muskler.

Skrevet

Jeg gjør det hver gang og det er et jækla søl!

Man må alltid passe på å ha håndkle i nærheten og ellers sørge for å begrense sølet så det ikke blir klissvått over alt.

Skulle gitt mye for å slippe og det er ikke bedre orgasmer heller (jeg begynte å squirte etter siste fødsel av en eller annen grunn, så jeg vet hvordan det er å ikke gjøre det også). Altså ingenting å trakte etter, er min mening.

Anonym poster: 1e0e8ee5077af8fb3fa5c00391cfe012

Skrevet

Fatter ikke hvorfor du vil det. Det er vått og ekkelt, og det ser akkurat ut som om en pisser. Usexy og upraktisk.

Anonym poster: b3592779ccaf8c33fd6d2d1797d6004f

Skrevet

Jeg tenker og at det må være fryktelig upraktisk. Spesielt hvis man ikke kan kontrollere om man gjør det eller ei. Har fått en viss forståelse av at visse faktisk kan kontrollere det.

Anonym poster: a59d4e78def3d9c0c97a410e1ad71cca

Skrevet

Det kan jeg kontrollere ganske bra, for det kommer an på hvilke punkter man treffer i skjeden.

Det er lettest å få til med egen finger. Bruk langefinger og bøy den som en krok. Så er det bare å jobbe i vei! :D

Anonym poster: 1132916c8274375b05cb6e67a48ba772

Skrevet

Og presse litt mot samtidig som du gjør det vedkommende over her skriver. Det kommer til å kjennes ut som om du må tisse til å begynne med, uvant følelse, men veldig bra når du kommer dithen at du får det til. Men husk håndklær, skikkelig søl!

Anonym poster: 5e03a77b61b3bbc7a4aaa86e7293293e

Skrevet

Men, jeg må bare spør. Er det ikke bare urin som kommer ut fordi en stimulerer/trykker mot blæren og g-punkt?

Anonym poster: 7dada2d51921ed9715d94ed284122680

Skrevet

Nei, det er væske fra kjertler rundt vagina. Det finnes mange how to female ejaculate videoer på youtube feks. Du må gjøre en kom hit bevegelse med fingeren, relativt hardt, presse imot og samtidig ikke være redd for å slappe av/slippe løs. Det føles fantastisk. Og ka, litt søkere, men bare å legge et håndkle under. Og mannen DIGGER det!!

Anonym poster: 0fe5fe1508fc9c995d96979f1f1f07d0

Skrevet

Nei, det er væske fra kjertler rundt vagina. Det finnes mange how to female ejaculate videoeråpåmelding youtube feks. Du må gjøre en kom hit bevegelse med fingeren, relativt hardt, presse imot og samtidig ikke være redd for å slappe av/slippe løs. Det føles fantastisk. Og ka, litt søkere, men bare å legge et håndkle under. Og mannen DIGGER det!!

Anonym poster: 0fe5fe1508fc9c995d96979f1f1f07d0

Det kommer fra urinrøret. Samme væske som gjør deg våt og klar for penetrering. Ved stimulering av g-punktet stimulerer du den "svampen" som sveller opp når en blir opphisset.

Skrevet

Har bare opplevd det en gang. Men det kom ikke før etter en serieorgasme:)

Og da var det under doggi style;)

Skrevet

Jeg gjør det ukontrollert og omtrent hver gang jeg har orgasme. Både ved kun klitoris stimuli og samleie. Et realt søl som jeg kunne tenkt meg å vært foruten.. Føler jeg har tisset meg ut etterpå, der jeg ligger i en stor dam. Orgasmen er lik den jeg alltid har hatt. Ikke noe bedre, ikke noe verre :)

Anonym poster: be66013919d0fe058e91c25615f265fe

Skrevet

Det skjer her også ufrivillig. Skjer kun om jeg får den kjempeorgasmen.

Iblandt må jeg stoppe opp, er akuratt som om man tisser på seg. Lukter tiss gjør det å.

Anonym poster: c65cd650f3455d0a74cbd9727755d54f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...