Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 For tida er det hyling og skriking hele tida!!! Nå klikket han fordi noen sa navnet hans!!! Er det mulig!! Har hylt, slått og sparket en jævla time! Rett før jeg også begynner!!!! Anonym poster: 561518bbf511d441b56123e244354e34
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 samme her. har til tider lyst å forlate huset og drite i hele ungen. Anonym poster: 2324921802e5d16d68ee12671f74bd47
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Sånn her og... Sur og grinete for bagateller... Men plutselig smør blid igjen... Sliiiiiiten!!! Anonym poster: 4769d461b5344d925b3dc52ffccf1b55
You can call me Dårris Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 Kjenner så alt for godt til det! Den minste lille ting kan utløse de mest vannvittige raserianfall. Godt det er et par måneder igjen til neste kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå