Gå til innhold

3D ultralyd-når?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det best å ta 3D ultralyd- hvilken uke?

 

Anonym poster: f0e283bab1e18a811237c6c857cf197b

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fra uke 27-30 sier gynekologen min. Da blir det best bilder pga størrelsen

Skrevet

Mellom uke 24 og 32 er de mest generelle anbefalingene. Vi har vært sånn i uke 27-28, da har det vært greit å få sett litt i hvert fall.

 

Anonym poster: b3fbd796bea5f655baa3dc65a3ef8ae8

Skrevet

Eg var i uke 29 men fikk ikke bra bilder å måtte bøye å tøye for å få bilde av ansiktet, jordmor som jeg var hos hadde mange gode bilder på veggen å hun anbefalte faktisk å gå i uke 35-36-37 om du bare skal ha gode bilder :)

 

Anonym poster: 8a2b868c9e5b3360dbd3526ba7219f4d

Skrevet

Vi var 25+2 og fikk soleklare perfekte bilder av en perfekt "ferdiglaget" lillegutt på 900 g med bollekinn :)

Skrevet

Gynekologen vår anbefalte oss 3d ultralyd mellom uke 26-28 i begge svangerskapene, og da ble det veldig fine bilder:):)

Var på vekstestimering i uke 35, fikk da sett litt på babyen i 3d, og da var det vanskelig å få noe fint bilde.. For da var hodet langt nedi bekkenet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...