Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Når er det best å ta 3D ultralyd- hvilken uke? Anonym poster: f0e283bab1e18a811237c6c857cf197b
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Fra uke 27-30 sier gynekologen min. Da blir det best bilder pga størrelsen
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Mellom uke 24 og 32 er de mest generelle anbefalingene. Vi har vært sånn i uke 27-28, da har det vært greit å få sett litt i hvert fall. Anonym poster: b3fbd796bea5f655baa3dc65a3ef8ae8
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 Eg var i uke 29 men fikk ikke bra bilder å måtte bøye å tøye for å få bilde av ansiktet, jordmor som jeg var hos hadde mange gode bilder på veggen å hun anbefalte faktisk å gå i uke 35-36-37 om du bare skal ha gode bilder Anonym poster: 8a2b868c9e5b3360dbd3526ba7219f4d
TwinkleStar Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 Vi var 25+2 og fikk soleklare perfekte bilder av en perfekt "ferdiglaget" lillegutt på 900 g med bollekinn
May the force be with you Skrevet 5. juni 2013 #6 Skrevet 5. juni 2013 Gynekologen vår anbefalte oss 3d ultralyd mellom uke 26-28 i begge svangerskapene, og da ble det veldig fine bilder:) Var på vekstestimering i uke 35, fikk da sett litt på babyen i 3d, og da var det vanskelig å få noe fint bilde.. For da var hodet langt nedi bekkenet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå