Gå til innhold

Baby som sparker og beveger seg konstant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste en gang at man alltid skal kjenne mer bevegelse idag enn det man gjorde igår, eller hvertfall like mye

Men min rører seg jo hele dagen, og store deler av natten....jeg kan jo ikke da bekymre meg hvis han er rolig og beveger seg "normalt" en dag?

Anonym poster: 92941d46d9d93ec0b3d12ea30cf85684

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en slik selv i min egen mage, men hun kan ha enkelte dager hvor hun har raptuser hele døgnet mens andre dager kan det varier mer da er hun mest aktiv om morgenen og ettermiddag og kveld.

det varierer fra baby til baby, for mine to første var definetivt ikke så aktive denne her er

Skrevet

har en slik selv i min egen mage, men hun kan ha enkelte dager hvor hun har raptuser hele døgnet mens andre dager kan det varier mer da er hun mest aktiv om morgenen og ettermiddag og kveld.

det varierer fra baby til baby, for mine to første var definetivt ikke så aktive denne her er

Ikke mine andre to heller. Det her tar jo helt av

Anonym poster: 92941d46d9d93ec0b3d12ea30cf85684

Skrevet

er nesten så jeg begynner å lure på om hun driver m daglige karate øvelser der inni, en framtidig Jackie chan/bruce Lee

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Snuppa i magen her er også mye mer aktiv enn storebror var. Han er aktiv nå da :P vi får se hva det blir av denne akrobaten :o

Så lenge du selv kjenner babyens mønster og føler deg trygg, skal du ikke tenke så mye på hva bøkene sier. Noen dager er de roligere enn andre, stakkar, de blir vel slitne de og ;) men når du begynner å føle at det er litt rart at det er så rolig, da kan du jo ta dine forholdsregler (forhåndsregler?) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...