Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Jeg leste en gang at man alltid skal kjenne mer bevegelse idag enn det man gjorde igår, eller hvertfall like mye Men min rører seg jo hele dagen, og store deler av natten....jeg kan jo ikke da bekymre meg hvis han er rolig og beveger seg "normalt" en dag? Anonym poster: 92941d46d9d93ec0b3d12ea30cf85684
Skautrollet Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 har en slik selv i min egen mage, men hun kan ha enkelte dager hvor hun har raptuser hele døgnet mens andre dager kan det varier mer da er hun mest aktiv om morgenen og ettermiddag og kveld. det varierer fra baby til baby, for mine to første var definetivt ikke så aktive denne her er
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 har en slik selv i min egen mage, men hun kan ha enkelte dager hvor hun har raptuser hele døgnet mens andre dager kan det varier mer da er hun mest aktiv om morgenen og ettermiddag og kveld. det varierer fra baby til baby, for mine to første var definetivt ikke så aktive denne her er Ikke mine andre to heller. Det her tar jo helt av Anonym poster: 92941d46d9d93ec0b3d12ea30cf85684
Skautrollet Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 er nesten så jeg begynner å lure på om hun driver m daglige karate øvelser der inni, en framtidig Jackie chan/bruce Lee
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 Snuppa i magen her er også mye mer aktiv enn storebror var. Han er aktiv nå da vi får se hva det blir av denne akrobaten Så lenge du selv kjenner babyens mønster og føler deg trygg, skal du ikke tenke så mye på hva bøkene sier. Noen dager er de roligere enn andre, stakkar, de blir vel slitne de og men når du begynner å føle at det er litt rart at det er så rolig, da kan du jo ta dine forholdsregler (forhåndsregler?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå