Gå til innhold

Hvordan blir jeg kvitt angsten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en flott forlovede og vi har en nydelig frisk sønn. Jeg har en jobb jeg trives og griet behalt, men ingen utdanning. Skal begynne å studere 2015 etter at nestemann har kommer. Min kjære har en sikker jobb og tjener bra. Vi lever godt og sparer mye. Vi har et godt forhold og har det veldig bra. Planene for fremtiden er sikre og jeg har det trygt og godt. Vi har gode venner og god kontakt med familie som stiller opp når det trengs. Så hvorfor blir jeg ikke kvitt denne angsten? Har ikke hatt en god oppvekst og trur det kommer derfra, men jeg har det jo bra nå

Anonym poster: c1d3035e8d37065162a86e0d092c313d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver ingenting om hva slags type angst du har, symptomer og hva lege har sagt.... Vil du si litt mer?

Anonym poster: 3cfc9ee7de8fe6da44dc445fc8a0a124

Skrevet

Angsten er nokså "irrasjonell" sånn sett, den tar ikke nødvendigvis hensyn til om ytre faktorer tilsier at du skal ha det aldri så bra!

Det du bør gjøre for å bli kvitt den er rett og slett å få hjelp.

Enten gå via legen og få henvisning til psykolog derfra, eller oppsøk en privatpraktiserende (det er langt dyrere da).

Vet hvordan du har det, og vet også at man kan få det riktig så bra med riktig hjelp!

Anonym poster: 805ed14b7aed0df5839fd727bb9bd9d6

Skrevet

Har ikke snakker med lege om det. Det kommer mest når jeg er alene og ikke har noe å gjøre. Føler meg overvåket på en måte. Føler konstant at det er noe galt og er urolig i kroppen. Føler meg nervøs og redd.

Anonym poster: c1d3035e8d37065162a86e0d092c313d

Skrevet

Når oppsto angsten? Bærer du på mye usikkerhet i livet ditt? Er det noe du går rundt å tenker eller føler på i underbevisstheten?

Har du vurdert å ta kontakt med lege og få henvisning til psykolog?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...