Gå til innhold

Familieferie i September/oktober, hvor???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på ferie med mann og barn (8) i månedskifte September/oktober. Mannens kriterier: god og spennende mat, mye kultur. Datterens kriterier: sol og bad (eventuelt basseng). Mine kriterier: økonomisk og gjerne litt eksotisk ;-) Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egypt kanskje? Har aldri vært der selv.. har vært på rhodos i den perioden, det var akkurat passe varmt og ikke så mye folk. Men du kan jo dra hvor som helst rundt middelhavet for en billig penge siden det er litt utenfor høysesongen. Uansett hvor du drar er det jo dere som gjør ferien minneverdig, og med litt research kan hvilken som helst destinasjon være eksotisk. :-)

Anonym poster: 5f13674d75878634a82a364d104c61b5

Skrevet

Egypt kanskje? Har aldri vært der selv.. har vært på rhodos i den perioden, det var akkurat passe varmt og ikke så mye folk. Men du kan jo dra hvor som helst rundt middelhavet for en billig penge siden det er litt utenfor høysesongen. Uansett hvor du drar er det jo dere som gjør ferien minneverdig, og med litt research kan hvilken som helst destinasjon være eksotisk. :-)

Anonym poster: 5f13674d75878634a82a364d104c61b5

Takk for svar! Jeg kan godt dra til Egypt, men mannen er skeptisk med tanke på at det er utrygt å bevege seg utenfor resortene, samt mye mageinfeksjoner. Men jeg får fortsette å titte rundt litt til :-)
Skrevet

Florida ja. Men da bør man være 2-3 uker. Vi reiser aldri for mindre enn 3 uker.

Skrevet

Kroatia? Vi tenker oss 3 uker dit i september, har aldri vært der før men alle vi snakker med synes det er et flott land med hyggelige mennesker og god mat. Dubrovnik er jo en historisk by:-)

Skrevet

Var på sicilia i oktober ett år, det var herlig; vannet var godt og varmt (varmere enn når jeg har vært i "syden" tidligere på året) og det var passe varmt i været også. Ikke mye turister, og veldig avslappende. :-) Ellers kan jeg anbefale Nidri i Hellas, og hotell Captain Stavros :-)

Anonym poster: 570a0959801f8df96e3874d06c562940

Skrevet

Toscana :-) Vi var der i månedsskiftet sept/okt og det var over 30 grader i skyggen og sol hver dag, helt nydelig :-) Mye å oppleve og nydelige omgivelser og goood mat.

Anonym poster: 72f74bc55b4fe8d490be51d68e56c858

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...