Gå til innhold

MÅ si ifra til samboer nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått mange dager siden jeg egentlig skulle.. men har ikke klart...

Går få sekunder mellom at han sender meldinger og får bilder fra andre, til han sier at han elsker meg, savner meg, at jeg er vakker osv...

Enten i morgen eller torsdag må jeg si det, men hvordan..... Er så sårt....

Gi meg et spark i rumpa!

Anonym poster: ab8f58cdfcb12522c4d3ca2374e52389

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden forholdet kunne kalles nytt, så ikke akkurat nyforelska?

Skrevet

Glemte at dere er samboere, så da er vel den første forelskelsen over.....han er utrygg på om du stoler på han, og du syns d er slitsomt at han hele tiden vil bekrefte sin kjærlighet til deg? Er det det du mener du må si ifra til han om?

Skrevet

Ser at jeg ikke fikk skrevet det fullt, men han skriver med andre damer, får bilder av de, vil sove i samme seng osv osv...

Dette har jeg "spart" meg for å si, i fler dager... men nå er snart grensen nådd etter siste meldinger nå idag til andre damer...

Må si ifra at jeg vet at han flørter, og vil ha sex med andre, + få nakenbilder....

Skrevet

Glemte at dere er samboere, så da er vel den første forelskelsen over.....han er utrygg på om du stoler på han, og du syns d er slitsomt at han hele tiden vil bekrefte sin kjærlighet til deg? Er det det du mener du må si ifra til han om?

Det står at han veksler mellom å si sånt til henne, og sende meldinger og bilder med andre damer.. Mener hun har skrevet om dette før, og det er vel snakk om "dirty" bilder med andre damer...

Anonym poster: 1ad3aa922cdad03d80b8dccf65d0b66f

Skrevet

Ojojojoj........stakkars deg....! Ikke bra! Hadde ikke klart å holde det inne så lenge jeg.....hadde sagt det ved første anledning..

Rævva og ut! Han er ikke mentalt trofast mot deg. I mitt hode betyr det at han ikke har respekt for deg, er ikke trofast, og vil ut av forholdet. Da hadde jeg enten pakket sakene mine, eller bedt han dra...har dere barn sammen?

Skrevet

Ikke barn enda...

Klarer ikke å se for meg at jeg klarer å si ifra...

Skrevet

Hva hindrer deg i å si ifra?

Skrevet

Får det bare ikke til..Er vel muligens redd for å bli alene.. redd før at jeg mister støttespilleren min. Samtidig som jeg ikke klarer å stole på han så lett igjen... Jeg må jo si ifra......

Skrevet

Sett deg ned og si rolig: jeg vet at du sender sms og får bilder fra andre damer. Og jeg vil at du skal forklare meg hvorfor du gjør det.

Og så kan du jo spørre han om han synes det er greit at du gjør det samme med andre menn. Han blir garantert forbanna for at du har snoket på tlf hans, men det er fordi han har blitt avslørt. Jeg tror ikke han kommer til å slutte med dette, så du må nesten velge å leve med en mann som ikke respekterer deg eller nyte livet som singel en stund til du finner en som også er mentalt trofast..

Anonym poster: 3a30bcfb36bde00e7687f51d81e216cb

Skrevet

Jeg har jo gjort noe like fæl uting siden jeg har snoket sånn...

Skrevet

What?!

Noen som er en smule ustabil her?

Driver og svarer seg selv?

Ser ingen steder at de er samboere...

Anonym poster: a4e546ea76d9bf2ae98a81398f48c5e8

Skrevet

Er vel ingen steder hun svarer seg selv?

Anonym poster: b3fa0d0b3a2e9202313e50d4cf4d5056

Skrevet

What?!

Det står vel ganske tydelig samboer i overskriften ...

Anonym poster: 74decf6b3c2d06561d7629e6ac86c102

Skrevet

What?!

haha, det står i tittelen :P

Anonym poster: c16cd3f76e324dcbf020a88e6218d955

Skrevet

What?!

Lest overskriften eller? Der står det samboer...

Skrevet

Ustabil? Jeg? :P Jeg må ha gått glipp av noe på min egen tråd! For jeg har ikke svart meg selv?

Hi.

Skrevet

Jeg har litt vanskelig for å forstå hvorfor du ikke klarer å gi klar beskjed om at det ikke er slik at han kan få i pose å sekk.

For meg hadde det vært å gi et enkelt valg enten er du glad i meg og vil være med meg og slutter med flørting, bilde bytting og slikt med andre damer da det er fullstendig respektløst ovenfor meg.

Eller du fortsetter som før men da uten meg i livet.

Om han ikke kan slutte med det nå så blir det ihvertfall ikke bedre etterhvert.

Jeg hadde ikke godtatt dette av en partner for det er ikke noe jeg kan leve med det ville kjørt meg langt ned og gjort meg ulykkelig i lengden.

Selvsagt er det vondt å muligens miste noen man er glad i, MEN det er en smerte som varer en periode og som du kan jobbe deg over. Smerten over å være med en mann som holder på slik med andre damer og ikke respekterer deg vil bare bli værende og vokse deg over hodet.

Lykke til, sett krav i livet for at du skal være lykkelig. Om det stemmer som han sier at han elsker deg følger han opp og gjør det som må til, om han ikke følger opp og slutter med slike handlinger elsker han deg ikke da er det bare tomme ord. og du har bedre å finne ut av det nå, leve med kjærlighetsorg en stund så komme deg videre og finne en mann som virkelig elsker deg og ikke minst respekterer deg

Anonym poster: 75b1fe2cbb1e95513fd82f9c5234f290

Skrevet

Ustabil? Jeg? tongue.png Jeg må ha gått glipp av noe på min egen tråd! For jeg har ikke svart meg selv?

Hi.

Hun tror vel at du har svart deg selv i og med at alle anonym som har svart har nøyaktig samme antall innlegg som deg.

Anonym poster: 582583e7f8d4b48b6551ece14e4aa4d7

Skrevet

Jeg må jo si ifra såklart, jeg klarer ikke leve med det her. Men det er veldig vanskelig å komme over den kneika så jeg får sagt ifra.. det er der jeg sliter.. men jeg MÅ jo! Jeg er usikker på folk fra før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...