Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 frem til uke 12 var lysten på topp og vel så det. . nå i uke 15 er den helt død. det er så frusrerende. vi har ikke hatt sex på et par uker nå og mannen er vertfall frustrert. Jeg prøver å fortelle han at det hjelper mot sin hensikt å presse seg på og mase... huff... gidder ikke tvinge meg heller :-( Anonym poster: 18011be9ad3208bb436e45da26f9d75c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 oi oi oi TO uker da gitt... Første barnet? Har ikke noe oppmuntrende å si, dessverre. Det kan være graviditetshormoner, eller bare det at du begynner å bli sliten (sover du godt?), eller begge deler. Og det behøver ikke gi seg før ungen er nesten ett-to år gammel, så vet du det! Den første tida etter fødsel kan man føle seg litt ødelagt og blør jo, og så ammer man støtt og har en baby i armene døgnet rundt, og man kan bli så SLITEN og lei at det siste man ønsker er enda en person (=mannen) som skal klenge seg på deg . Anonym poster: 0eedccadc76d6d97189502969b1de02c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 nei da, nr 4 faktisk. Jeg vet to uker ikke er all verden. men han maser og tafser, å klår og alt dreier seg om sex. kan ikke ringe han på jobb en gang uten at han drar et eller annet om sex. det hjelper ikke akkurat. jeg er sliten. .. blitt sykemeldt pga bekkenet nå og har tre til under 7 år. fikk akkurat dårlige nyheter på jobb og ting har vært mye i tankene mine i det siste så det er vel derfor. men nå begynner jeg å grue meg til kvelden... for jeg vet han vil, men kroppen min vil bare ikke. Jeg orker ikke. klarer ikke en gang fantasere om det. Anonym poster: 18011be9ad3208bb436e45da26f9d75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå