Gå til innhold

Noen andre som sliter med de rette følelsene for mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at alt bare har dabbet av. Han har vært hjemme i flere mnd, og begynte for en uke siden å jobbe. Kjenner litt på det å være alene med baby, og det kjennes egentlig helt greit.

Før når han kom hjem fra jobb så var det glede og "forelskelse", men nå er det liksom bare hei, og god natt. Aldri at vi sender meldinger lengre når han er på jobb, har ikke fått en eneste èn, men før så kunne jeg få flere..

Jeg føler at vi bare bor sammen som venner på en måte.. Jeg gjør mitt og han gjør sitt..

Vet jo også at jeg hadde hatt mer penger igjen av og bo alene..utvidet barnetrygd og barnebidrag f.eks. Så slipper jeg i tillegg og betale mat for han og hans barn også de ganene de er her (ikke missforstå meg, jeg har ingenting i mot de altså!).

Følte bare at jeg måtte få ut mine tanker. Tenker konstant på å bare hive han ut og leve alene, har ingen glede og kjærlige følelser ovenfor samboeren min lengre.

Anonym poster: 0dc2ac796364cec5e02d841de3652816

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der skjer jo stadig vekk at folk forlater sine utkårede. Om det er det beste vet man jo best selv, helst i dialog med den andre part.

Anonym poster: c8d25bce567a269516db4c89196ea2f2

Skrevet

Der skjer jo stadig vekk at folk forlater sine utkårede. Om det er det beste vet man jo best selv, helst i dialog med den andre part.

Anonym poster: c8d25bce567a269516db4c89196ea2f2

Vel, vel.. Ønsket bare å komme i prat med noen som har det på samme måten.

Skrevet

Jeg hadde en periode som var helt pyton. Trodde egentlig at vi var over. Perioden varte i 8 mnd. Og nå er vi jo som nyforelskede turtelduer igjen :-)

Anonym poster: 78061399f2cf50ec0a843c64ce7b997c

Skrevet

Føler at alt bare har dabbet av. Han har vært hjemme i flere mnd, og begynte for en uke siden å jobbe. Kjenner litt på det å være alene med baby, og det kjennes egentlig helt greit.

Før når han kom hjem fra jobb så var det glede og "forelskelse", men nå er det liksom bare hei, og god natt. Aldri at vi sender meldinger lengre når han er på jobb, har ikke fått en eneste èn, men før så kunne jeg få flere..

Jeg føler at vi bare bor sammen som venner på en måte.. Jeg gjør mitt og han gjør sitt..

Vet jo også at jeg hadde hatt mer penger igjen av og bo alene..utvidet barnetrygd og barnebidrag f.eks. Så slipper jeg i tillegg og betale mat for han og hans barn også de ganene de er her (ikke missforstå meg, jeg har ingenting i mot de altså!).

Følte bare at jeg måtte få ut mine tanker. Tenker konstant på å bare hive han ut og leve alene, har ingen glede og kjærlige følelser ovenfor samboeren min lengre.

Har det sånn selv. Men har dessverre ikke økonomi til å flytte fra mannen... Usj. Vet hvordan du har det!

Anonym poster: 1d102c141669249fb56206e7c44bacc9

Gjest Antarctica
Skrevet

Men syns du ikke likevel at "mangel på forelskelse" er en litt slapp grunn til å sette i gang en skilsmisse?

Skrevet

Har det på samme måte jeg synes det er godt når han er ute.Men å trakte etter å bli alene mor er ikke bra.Jeg har vært det mange år de pengene du snakker om er ikke mye da dyrt å ha barn.Etter noen år mister du overgangsstønad da er det kun farsbidrag , barne trygd og pluss en lønn da.Jeg må si å være alene mor er veldig tøft økonomisk .Jeg har ikke den store forelskelsen lenger men vil heller være sammen med mannen

både for barna sin del og det økonomiske så lenge han er snill da.

Anonym poster: 7cd0a73fc417d0db85f3376f3886ac2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...