Gå til innhold

Muligens gravid etter å hoppe av i svingen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har brukt kondom et par-tre mndr. da jeg fjernet hormonspiral, etter uregelmessige blødninger i 3,5 år. Men var selfølgelig tom for kondom 17 mai (da jeg har gitt samboer ansvaret, etter at jeg alltid har hatt ansvar for både p-piller og spiral). Så det endte med å bruke "hopp av i svingen-metoden" både 17 og 18 mai, som viste seg å vere de 2 første fruktbare dagene i eggløsningsperioden.

Etter fjerning av hormonspiral har jeg hatt kraftige smerter rundt eggløsningen (samme som messmertene). Hadde det denne mnd også, men smertene kom tilbake etter noen dager, nederst i magen, korsryggen og i underlivet. Et meget ustabilt humør, der alt og alle irriterer meg helt uten grunn, kort lunte til tusen og føle for å "glefse" til de rundt meg, samtidig som jeg blir fort "lei" meg..koplet det til at jeg sluttet og snuse , og at det sikkert er "abstinenser", men det var da voldsomme reaksjoner!Ca 1 uke etter eggløsning fikk jeg underlivssopp. Og nå ser jeg at blodårene på puppene er veldig markerte, brystvorten mørkere men mer rødaktig i "midten", samtidig som det er stikninger.

Har ikke testet enda, då jeg etter planen skal ha mens i morgen...spent på om den dukker opp!

Anonym poster: ddbd28ffcdf721d4101d2019b333b559

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoppe av i svingen har vært vår prevansjonsmetode i 3 år. Har ikke blitt gravid av det. Ble gravid først når vi begynte å prøve aktivt på det.

Anonym poster: b7538c5fe72cab6c3dfca02144eef7d1

Skrevet

Her hoppet vi ikke av i svingen engang, likevel ble jeg gravid :)

Alle menn smører, det kommer fuktighet ut av penis når de blir opphisset og i den smøringen kan det være sædceller. Så det har ingenting med mannens kontroll å gjøre, om det er levende svømmere i "forsatsen" har ikke mannen noen kontroll på...

Her var mannen så vidt inne og hilste på under forspillet, orgasmen sin fikk han et helt annet sted lenge etterpå ;)

Men resultatet er nå 4,5 år gammel.

Det er forskjell på menn da, noen har mer sædceller i smøringen sin enn andre. Derfor kan noen hoppe av i svingen i årevis uten å bli gravide, mens andre blir gravide med en gang. Søsteren min ble gravid etter å ha hoppet av i svingen i 4 år, og det var ikke snakk om at de ikke rakk hoppe...

Anonym poster: 4efb3c42c9367f65588291c5b8a28a14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...