Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Samboer og jeg har brukt kondom et par-tre mndr. da jeg fjernet hormonspiral, etter uregelmessige blødninger i 3,5 år. Men var selfølgelig tom for kondom 17 mai (da jeg har gitt samboer ansvaret, etter at jeg alltid har hatt ansvar for både p-piller og spiral). Så det endte med å bruke "hopp av i svingen-metoden" både 17 og 18 mai, som viste seg å vere de 2 første fruktbare dagene i eggløsningsperioden. Etter fjerning av hormonspiral har jeg hatt kraftige smerter rundt eggløsningen (samme som messmertene). Hadde det denne mnd også, men smertene kom tilbake etter noen dager, nederst i magen, korsryggen og i underlivet. Et meget ustabilt humør, der alt og alle irriterer meg helt uten grunn, kort lunte til tusen og føle for å "glefse" til de rundt meg, samtidig som jeg blir fort "lei" meg..koplet det til at jeg sluttet og snuse , og at det sikkert er "abstinenser", men det var da voldsomme reaksjoner!Ca 1 uke etter eggløsning fikk jeg underlivssopp. Og nå ser jeg at blodårene på puppene er veldig markerte, brystvorten mørkere men mer rødaktig i "midten", samtidig som det er stikninger. Har ikke testet enda, då jeg etter planen skal ha mens i morgen...spent på om den dukker opp! Anonym poster: ddbd28ffcdf721d4101d2019b333b559
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Hoppe av i svingen har vært vår prevansjonsmetode i 3 år. Har ikke blitt gravid av det. Ble gravid først når vi begynte å prøve aktivt på det. Anonym poster: b7538c5fe72cab6c3dfca02144eef7d1
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Her hoppet vi ikke av i svingen engang, likevel ble jeg gravid Alle menn smører, det kommer fuktighet ut av penis når de blir opphisset og i den smøringen kan det være sædceller. Så det har ingenting med mannens kontroll å gjøre, om det er levende svømmere i "forsatsen" har ikke mannen noen kontroll på... Her var mannen så vidt inne og hilste på under forspillet, orgasmen sin fikk han et helt annet sted lenge etterpå Men resultatet er nå 4,5 år gammel. Det er forskjell på menn da, noen har mer sædceller i smøringen sin enn andre. Derfor kan noen hoppe av i svingen i årevis uten å bli gravide, mens andre blir gravide med en gang. Søsteren min ble gravid etter å ha hoppet av i svingen i 4 år, og det var ikke snakk om at de ikke rakk hoppe... Anonym poster: 4efb3c42c9367f65588291c5b8a28a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå