Gå til innhold

Ååå fant hjertelyden i dag 10+4... Magisk!


Mamsen&lillepip

Anbefalte innlegg

Må rett å slett bare hyle det ut her inne iden jeg ikke har å mange å dele det med enda... Har i de andre to svangerskapene ikke kjøpt doppler eller vert veldig opptatt av hjertelyden! Men sist gang jeg var gravid mistet jeg i MA da jeg var omtrent 3mnd på vei.. Fosteret var nok ikke mer en 8 uker.. Men kjenner at de at satt en støkk i meg! Denne graviditeten har symptomene kommet å gått litt... Og derfor også følelsen av å være gravid! Men de siste dagene har kvalmen som har vært intens de 3 siste ukene forsvunnet.. Og frykten for at den lille ikke var med lenger ble gradvis større! I dag orket jeg ikke mer! Så jeg tok en " realitets sjekk" med mannen og spurte om jeg var helt sinnsyk og hysterisk dersom jeg kjøpte en doppler for å finne hjertelyden. Han syns ikke det var nødvendig for alt kom til å være fint med lille.. Men jeg var ikke sinnsyk! :) så jeg fant en rimelig og brukt på finn og reiste ut på skattejakt etter at de to andre var i seng! Måtte litt leting til men så plutselig va den der, rask og sterk og NYDELIG! For en fantastisk følelse dette var! Har ikke vært sånn med de andre to, men har da heller ikke vært så bekymret da heller! Jeg gjorde kanskje en litt desperat handling.. Hahaha le litt av meg selv.. Men 100kr for en brukt doppler er ganske mye bedre enn 5/600 for privat ultralyd som var alternativet! Er 10+4 i dag så var heldig som fant den tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...