Gå til innhold

Burdagsgave til 10-åring som har alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rommet hennes er fullt av hauger av leker. Har ikke lyst til å kjøpe enda en ting som blir lekt med i et par minutter før den havner i haugen av ting som aldri blir brukt. Hun liker klær og sminke, men har altfor mye av det også, og er vanskelig å kjøpe sånt til for hun er så kresen.

Noen tips?

Anonym poster: e8c254225ca9bb2a932422b2727da896

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lego Friends, klær.. eller hva med kinotur, teater, konsertbilletter, tur til Tusenfryd??

Anonym poster: 46ee8a7c02178cc2d623a5ec8bd013b0

Skrevet

Var i en bursdag hvor den halvstore ungen (12 år) fikk en sånn flaske med vannballonger som de har på Nille pluss en katapult (sprettert) til vannballonger. Hele selskapet lekte med disse vannballongene (som helt genialt enkelt lot seg fylle med vann fra den flasken de ble levert i) absolutt hele selskapet. Den spretterten fikk ballongene til å fly sikkert 20-30 meter og de hadde det kjempegøy.

Flere av gjestene, bl.a mine barn, har kjøpt likt på Nille i ettertid og det blir lekt med hver eneste dag, av både gutter og jenter.

Helt genialt enkelt og kjempegøy.

Ellers er en jente på den alderen gjerne glad for slike ting som en skikkelig godt luktende dusjsåpe o.l. Gjerne noe som lukter jordbær e.l. ;)

Jeg kjøpte disse to til en ung venninne og det ble hun kjempeglad for, kjøpte både dusjsåpe og bodylotion i samme serie/lukt. Jeg kjøpte de på apoteket.

http://www.aconordic.no/products/category/5517/20201/19956/19228/aco-sense-_-care-summer-breeze-shower-cream.aspx

Anonym poster: 28c8927d60b81234bab3d5c9d3124714

Skrevet

Tusen takk for tips! :)

Anonym poster: e8c254225ca9bb2a932422b2727da896

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...