Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Prøver her ettersom det er lite aktivitet på aleneforeldreforumen... DETTE ER IKKE ET INNLEGG FOR Å HENGE UT ALENEMØDRE SOM TRENGER HJELP FRA NAV FOR Å FÅ LIVET TIL Å FUNGERE!! lurer på hvilke stønader dere får når dere er aleneforelder og går på aap, da det ser ut til at mannen flytter ut etter et langt utroskapsforhold, tror ikke jeg klarer å tilgi det... går på aap, og har en sønn på 4 år, men ca hvor mye får jeg og leve for i mnden? Anonym poster: 834700550df18f49f452c824b723ab3e
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Jeg får ikke aap, men kan svare likevel. Jeg får overgangsstønad, barnetrygd for 2 barn, bidragsforskudd og snart får jeg stønad til barnetilsyn. Dette blir ca 18 000 før skatt.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Takk for svar;) kanskje jeg klarer meg alikavel.... Anonym poster: 834700550df18f49f452c824b723ab3e
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Jeg vet ikke reglene på aap, men jeg har uføretrygd og får derfor forsørgertillegg i trygda mi (5400kr brutto i tillegg til uføretrygd), barnetrygd for et barn mer enn jeg har har (har to barn), bidrag fra far, bostøtte og kontantstøtte for det ene barnet (nå er vel ditt barn for gammelt til kontantstøtte). Du kan vel søke om overgangsstønad, stønad til barnetilsyn, du har krav på en ekstra barnetrygd og bidrag fra far, og du kan søke om bostøtte. Jeg har utbetalt ca 29000 i mnd med alle de forskjellige utbetalingene, men mister 3303 av de i august når eldste barnet skal i barnehage. Anonym poster: 8729365b922467d28c9412973ab183d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå