Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Og han har kanskje rett? Det er ikke snakk om sterke piller, men avføringspiller. Jeg er totalt avhengig. Kan knaske opptil 40 stk. på en uke :-/ Tar 8 stk om gangen. Føler meg fantastisk når jeg har tatt dem og virkningen er ferdig for da føler jeg meg mye slankere ... Anonym poster: b08b8a7b2ec8562968d7eff3904a49ec
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Øøøh... Han har definitivt rett, ja! Anonym poster: 2166b9343944d0448c6b4d8f4a1937db
Gjest Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Ja han har rett!! Tror kanskje du burde få bukt med dette.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 4. juni 2013 #5 Skrevet 4. juni 2013 Au da... Mannen din har helt rett! Vær så snill - få hjelp til å slutte med dette misbruket.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #6 Skrevet 4. juni 2013 Uff, du ødelegger jo tarmene dine fullstendig. Dette er ikke til å spøke med altså, du ødelegger tarmen din helt. Den vil etter en tids misbruk ikke lenger klare å gjøre de tarmbevegelsene som skyver avføringen gjennom systemet og du blir kronisk og alvorlig forstoppet. Det er også alvorlig at kroppen ikke får ta til seg næring fra maten du spiser og du kan få alvorlige mangler, det er opplyst om folk som har dødd av hjertestans pga misbruk av avføringstabletter. De har hatt altfor lite kalium i kroppen og det påvirker bl.a hjertet. Anonym poster: 60438fd9e90e13439d750fb0edef228f
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #7 Skrevet 4. juni 2013 Bare så du vet det, det å være avhengig av avføringspiller fører til at tarmen din til slutt ikke klarer å produsere den "oljen" som smører avføringen din så den kommer ut. Da er det to alternativer 1: du må gå på avføringspiller resten av livet. 2: Du får forstoppelse og betennelse i tarm og i de årene som denne oljen kommer ut av og inn i tarmen, da dette skjer må du operere og du får stomi, altså utlagt tarm og pose på magen. Søstra mi gjorde akkurat det du gjør (kanskje ikke så mange om dagen som 8(!!!) ) og ho misbrukte avføringspiller i 8mnd og fikk forstoppelse på forstoppelse, gikk igjenom kolonoskopi 3 ganger på 6mnd og til slutt måtte de operere og ho har nå utlagt tarm. og tro det eller ei men ho misbruker fortsatt.... (det er bare den nedre del av hennes tarm som ble fjernet resten fungerer som før, selv om jeg er redd for hva som kan skje om ho fortsetter det ho gjør. Så mitt råd til deg er : Slutt!! Det er ikke verdt det!!! Anonym poster: b7b4c0075234eb88b16a2a5881103654
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå