Gå til innhold

spørsmål om bil, bremsing.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bremseanlegget! Hvorfor må det tåle trykk?

Fordi lufttrykket varierer mye mellom lavt og høytrykk?

For at det ikke skal oppstå lekkasje/bremsesvikt ved hard bremsing?

For at bremsene skal tåle langvarig bremsing?

For at bremserørene ikke skal ødelegges i streng kulde?

 

Anonym poster: cc5a1a46875bfecdd40312613bf327d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bremseanlegget! Hvorfor må det tåle trykk?

Fordi lufttrykket varierer mye mellom lavt og høytrykk?

For at det ikke skal oppstå lekkasje/bremsesvikt ved hard bremsing?

For at bremsene skal tåle langvarig bremsing?

For at bremserørene ikke skal ødelegges i streng kulde?

 

Anonym poster: cc5a1a46875bfecdd40312613bf327d4

 

Skal du ha eksamen? :P

 

Anonym poster: 3f11cc68cca53dbe21ca67752b980080

Skrevet

Alternativ 2 vil jeg tro

 

Anonym poster: a5455a516d12983127059ba5b32b4a6e

Skrevet

Alternativ 2 vil jeg tro

 

Anonym poster: a5455a516d12983127059ba5b32b4a6e

 

Eeeeh... nei

 

ihvertfall to og tre

 

 

Anonym poster: 3399dffaf143e4246f723683b51e936b

Skrevet

Alternativ 2 vil jeg tro

 

Anonym poster: a5455a516d12983127059ba5b32b4a6e

 

Eeeeh... nei

 

ihvertfall to og tre

 

 

Anonym poster: 3399dffaf143e4246f723683b51e936b

Ja men da er vi jo enige da!?!

 

Anonym poster: a5455a516d12983127059ba5b32b4a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...