Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Bremseanlegget! Hvorfor må det tåle trykk? Fordi lufttrykket varierer mye mellom lavt og høytrykk? For at det ikke skal oppstå lekkasje/bremsesvikt ved hard bremsing? For at bremsene skal tåle langvarig bremsing? For at bremserørene ikke skal ødelegges i streng kulde? Anonym poster: cc5a1a46875bfecdd40312613bf327d4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Bremseanlegget! Hvorfor må det tåle trykk? Fordi lufttrykket varierer mye mellom lavt og høytrykk? For at det ikke skal oppstå lekkasje/bremsesvikt ved hard bremsing? For at bremsene skal tåle langvarig bremsing? For at bremserørene ikke skal ødelegges i streng kulde? Anonym poster: cc5a1a46875bfecdd40312613bf327d4 Skal du ha eksamen? Anonym poster: 3f11cc68cca53dbe21ca67752b980080
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Alternativ 2 vil jeg tro Anonym poster: a5455a516d12983127059ba5b32b4a6e
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Alternativ 2 vil jeg tro Anonym poster: a5455a516d12983127059ba5b32b4a6e Eeeeh... nei ihvertfall to og tre Anonym poster: 3399dffaf143e4246f723683b51e936b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #5 Skrevet 4. juni 2013 Alternativ 2 vil jeg tro Anonym poster: a5455a516d12983127059ba5b32b4a6e Eeeeh... nei ihvertfall to og tre Anonym poster: 3399dffaf143e4246f723683b51e936b Ja men da er vi jo enige da!?! Anonym poster: a5455a516d12983127059ba5b32b4a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå