Gå til innhold

Uvanlig mange snodige tråder om dagen ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smårollinger som er besatt av Satan, kjøttdeigbasert sushi, spørsmål om "Grey's Anatomy" er ekte og om hvorvidt Paralgin Forte egner seg som party-dop???

Hva skjer? Begynner nesten (men bare nesten) å savne trådene om den uflidde matrosen, jeg.

*rister på hodet sitt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er lett blanding av folk som kjeder seg og folk med ufattelig dårlig humor. De får jo respons på trådene også.

Jeg føler meg plutselig veldig gammel som stort sett liker seriøse tråder.

Anonym poster: a537282fdf662662506020fe2184799f

Skrevet

Har vore inne på tanken eg og! Er vell gjerne eit troll som nett har fått permisjon kanskje :P

Skrevet

Og det er nok den samme personen som skriver disse trådene. Et forsøk på å være morsom, noe disse trådene ikke er.

Anonym poster: f8ef0f77f8c845be50d80f1b7cc5987b

Skrevet

Synes eigentleg mengden tull og tøys er konstant her inne, men periodetrolla har forskjellige preferansar når det gjeld tema.

Skrevet

Jammen det får jo være grenser til trolling, da ... hver og annenhver tråd er jo bare tull :P

Skrevet

Jeg bare lurer på hva som er poenget med å lage sånne tulletråder jeg. Morsomt? Not so much.

Føler meg litt som en gammel grinebiter, men hva får man liksom ut av det? Jeg synes i alle fall det er både meningsløst og ganske irriterende. Og hvis det er det som er meningen er det jo bare trist egentlig.

Anonym poster: 0437e9f752701f931d24f8db0ca56454

Skrevet

Jeg bare lurer på hva som er poenget med å lage sånne tulletråder jeg. Morsomt? Not so much.

Føler meg litt som en gammel grinebiter, men hva får man liksom ut av det? Jeg synes i alle fall det er både meningsløst og ganske irriterende. Og hvis det er det som er meningen er det jo bare trist egentlig.

Anonym poster: 0437e9f752701f931d24f8db0ca56454

Signerer.
Gjest meg mamma?
Skrevet

Hvis folk lot være og svare på sånne tråder så ville det kanskje ikke være så interessant og opprette de.

Skrevet

Nesten så jeg ønske det var betaling for å bruke forumene her. 50.- mnd eller noe , tror vi hadde sluppet en god del av tullet da..

Anonym poster: 237e4d75156eb6f9249e5a2c41c2c552

Skrevet

Hvis folk lot være og svare på sånne tråder så ville det kanskje ikke være så interessant og opprette de.

Ja det sier jeg og!! Men noen går jo fem på, og noen synes det er gøy å tulle tilbake.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det er jeg veldig enig i.

Det er mange ganger jeg tenker at dette er for dumt og håper at ingen mater trollet (spesielt i jarle-tiden), men det skjer jo aldri. På den andre siden lager det jo liv på forumet, det er bare dumt når det tar helt overhånd. Mye av det som blir skrevet nå for tiden er jo skikkelig smakløst!

Skrevet

Det er jeg veldig enig i.

Det er mange ganger jeg tenker at dette er for dumt og håper at ingen mater trollet (spesielt i jarle-tiden), men det skjer jo aldri. På den andre siden lager det jo liv på forumet, det er bare dumt når det tar helt overhånd. Mye av det som blir skrevet nå for tiden er jo skikkelig smakløst!

Jeg synes at den "mulattbarn"-tråden gikk laaangt over alle grenser og den om den fetebrudepiken var stygg!!
Skrevet

Hver sin smak da. La nå folk få tulle med hverandre hvis de vil det. De plager da ingen. Overse de bare hvis dere ikke liker det og svar på andre tråder som dere finner mer spennende. Enkelt og greit.

Anonym poster: 635fb0cc570b0919fe65336d4a8bad27

Skrevet

Men det er uvanlig døllt her inne for tiden, da.. Kanskje hvis noen av de seriøse trådene hadde vært bare _litt_ interessante så hadde vi sluppet alle trolletrådene.

Anonym poster: 399aa205536a0a4e19f20a57ac910c83

Skrevet

Kjedelig med alle disse tulletrådene for tiden ja. Trolling kan være underholde det, men disse som er her nå for tiden er bare opplagte og med skikkelig dårlig humor....

Anonym poster: 099cd2827234f5165ff4d47cff5c57a5

Skrevet

Tull og tøys kan være kjempegøy - jeg er veldig glad i tant og fjas, MEN når trådene f.eks. er rasistiske er det faktisk ikke OK.

Skrevet

Tull og tøys kan være kjempegøy - jeg er veldig glad i tant og fjas, MEN når trådene f.eks. er rasistiske er det faktisk ikke OK.

Det er ikke rasisme å si at afrikanere ikke er pene.......

Anonym poster: db2098517547f3a02609effade20f67a

Skrevet

Kall det hva du vil - det er i alle fall ikke veldig pent å skrive.
Skrevet

Kall det hva du vil - det er i alle fall ikke veldig pent å skrive.

Er det rasisme om en afrikaner sier at hvite ikke er pene? Eller er det bare fy-fy for hvite å si slikt? Pent er det ikke, men rasisme er det iallefall ikke. Det blir tåpelig å si.

Skrevet

Er så trøtt av de gamle kjedekige kjerringene her inne :( Ja deg og nurkemor!

Anonym poster: f7063068055cfe3be47bb2dc3b47bb41

Skrevet

Er så trøtt av de gamle kjedekige kjerringene her inne :( Ja deg og nurkemor!

Anonym poster: f7063068055cfe3be47bb2dc3b47bb41

Da forslår jeg at du forlater oss!

Anonym poster: 7a5232b48e6ac335ee377884664c6ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...