Gå til innhold

Os i Hordaland


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fra os her? Hvordan er det å bo der ? Og hvordan er det med jobber? Vi vurderer å kjøpe hus der, men usikker siden vi ikke er kjent der!

 

Anonym poster: 3ec09887a3ef3e99488958caf4030e93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen fra os her? Ja, fått inntrykk av at vi er en del herfra inne på forumet.

 

Hvordan er det å bo der ? Stor trives, kunne ikke tenkt meg å bo en annen plass. Vi bor landlig til, kort vei til butikk, skole og barnehage. Det skjer mye for stor og liten i Os.

 

Og hvordan er det med jobber? Både og, spørs helt hva man vil jobbe med? Ingen av oss hadde jobb i Os da vi kjøpte hus her, men i løpet av 6mnd fikk begge to jobb i Os. Da jobber vi har utdannet oss til.

 

Anonym poster: 0585af24a6fca19a2ecb9cd0b6a99669

Skrevet

Er det noen fra os her? Ja, fått inntrykk av at vi er en del herfra inne på forumet.

 

Hvordan er det å bo der ? Stor trives, kunne ikke tenkt meg å bo en annen plass. Vi bor landlig til, kort vei til butikk, skole og barnehage. Det skjer mye for stor og liten i Os.

 

Og hvordan er det med jobber? Både og, spørs helt hva man vil jobbe med? Ingen av oss hadde jobb i Os da vi kjøpte hus her, men i løpet av 6mnd fikk begge to jobb i Os. Da jobber vi har utdannet oss til.

 

Anonym poster: 0585af24a6fca19a2ecb9cd0b6a99669

Hvor bodde dere før dere flyttet til os? Kjente dere noen der fra før?

Vi kjenner egentlig ingen der, bor nå i Bergen, så det er jo ikke så langt egentlig, men likevel litt langt :-P

 

Blir meg som trenger jobb der ute, og jeg tar egentlig alt i starten, så jeg slipper å reise til og fra Bergen hver eneste dag, men da blir det innen barn eller helse , eventuelt butikk.

Hi

 

Anonym poster: 2930e9d503b367c255730d56f31161e4

Skrevet

Vi bodde også i Bergen før vi flyttet hit. Kjente heller ingen, men nå i etter tid har andre venner av oss flyttet hit. Man blir lett kjent med naboer og andre via jobb. Det å få jobb innenfir barn, helse evt. butikk tror ikke jeg vil være noe problem. Ligger ofte stillinger ute på kommunen sin hjemme side, nav og finn.

 

 

Anonym poster: 0585af24a6fca19a2ecb9cd0b6a99669

Skrevet

Vi bodde også i Bergen før vi flyttet hit. Kjente heller ingen, men nå i etter tid har andre venner av oss flyttet hit. Man blir lett kjent med naboer og andre via jobb. Det å få jobb innenfir barn, helse evt. butikk tror ikke jeg vil være noe problem. Ligger ofte stillinger ute på kommunen sin hjemme side, nav og finn.

 

 

Anonym poster: 0585af24a6fca19a2ecb9cd0b6a99669

Spennende :-) jeg satser på at ting går i orden og at vi flytter i løpet av sommeren, så småen kan bytte skole i sommer og ikke midt i året.

 

Tusen takk for svar !

Hi

 

Anonym poster: 2930e9d503b367c255730d56f31161e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...