Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Mamma og pappa har alltid, så lenge jeg kan huske, vært alkoholikere. De må tro jeg er verdens største idiot? At jeg ikke veit? At de klarer å lure meg? Mamma sier hun skal hente noe ute, hun kommer inn igjen med en sekk. Hun står å ser etter om vi ser, og smetter alt inn i en skuff. Tror hun jeg er dum? Pappa åpner en boks, og han hoster, veldig mye og høøyt! Hver gang! Eller når mamma tar seg vin, og setter på krana, og lar den renne? +++++ Eller da de måtte ha kort med begrenset penger, låne penger, også betale tilbake, for å supe på den jævla alkoholen? Hver kveld, hver uke, hver helg, hver mnd, hvert jævla år? Sannheten er vel at jeg VET, men har alltid latt som at jeg ikke vet. Fysj. Anonym poster: 6d7ee3f5264caecce4e8b612d52188b6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Trist Anonym poster: 7fd0d80c3d0f82cb9f31032975973dca
Major HotLips Houlihan Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Huff. Har du noen gang prøvd å si at du vet? Kanskje det hadde vært noe. Det hjelper nok kanskje ikke forrldrene dine, men for din egen del så kan det jo være greit å synge ut om det til dem.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Sagt ifra fler ganger, jeg har tømt ut alt de har, jeg har gjemt, jeg har kjeftet, jeg har grått og ropt... :/ Anonym poster: ea27880b0567109f392da759e3b9cb0f
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #5 Skrevet 4. juni 2013 Hvor gammel er du? Hvis du går på skolen synes jeg at du skal snakke med helsesøster eller læreren din om hvordan du har det hjemme. Barn og ungdom skal ikke ha det sånn. Foreldrene dine tror ikke at du er dum, men de har et kjempeproblem som de prøver desperat å skule. Ikke gå med dette alene, snakk med noen! Det er hjelp å få. Både for foreldrene dine, og deg! Anonym poster: f52987c2018ed9868c5c3a256644752d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #6 Skrevet 4. juni 2013 Uff! Det må være tøft! Kontakt Voksne Barn av Alkoholikere, der treffer du mange i samme situasjon og får.rådgivning ifht å plassere ansvar der der hører hjemme. Anonym poster: 9a697f7aaf514bc4c50169521f19ab2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå