Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Det skjer ikke hver dag,men flere dager i uka. Er vel ikke vanlig at man gulper i den alderen? Anonym poster: b5afebbcf309f9237a814e3b13769aeb
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 ... Anonym poster: b5afebbcf309f9237a814e3b13769aeb
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Ja, jeg hadde tenkt ungen var litt gammel til å drive med gulping - men aner ikke hvor normalt/unormalt det er. http://www.lommelegen.no/artikkel/gulping-hos-spedbarn I følge denne artikkelen om gulping er det kun 1 % som fortsetter gulping etter ett års alder. Legger barnet ditt på seg normalt? Anonym poster: 31a9ebb5948992f05aa96c83748b39df
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Ja hun er normal i vekt,hun veier 12kg. Får ta det opp med lege. Hun sover dårlig på natta,vil ikke ligge ned med hode,skriker på natta,og har astmatett pust. Anonym poster: b5afebbcf309f9237a814e3b13769aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå