Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Får man 1% på første produkt, 2% på andre produkt, 3% på tredje produkt osv.? Eller er det 3% på alle produkta om man handler 3 produkter? Slik de fremstiller det virker det som om man kan få 50% avslag på alle produktene om man kjøper 50 produkter, men tenker at det kanskje bare er det siste produktet man faktisk får 50% på. Noen som vet med sikkerhet? Anonym poster: e91310797411fb72806bac113c9c3025
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Beklager, det vet jeg ikke. Du får høre med noen andre. Ha en fin dag videre. Klem. Anonym poster: 9b526dea7955f396b957a8aa7083adc3
fikas Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Du får den samlede rabatten på alle de merkede varene. Dvs kjøper du åtte "sommerkampanjevarer" og 6 vanlige varer får du 8 % avslag på kampanjevarene.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Beklager, det vet jeg ikke. Du får høre med noen andre. Ha en fin dag videre. Klem. Anonym poster: 9b526dea7955f396b957a8aa7083adc3 Wtf? Anonym poster: 02fd16494a5155759c94adcf2701ec52
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #5 Skrevet 4. juni 2013 Beklager, det vet jeg ikke. Du får høre med noen andre. Ha en fin dag videre. Klem. Anonym poster: 9b526dea7955f396b957a8aa7083adc3 Du vet at du ikke trenger å svare på alle trådene som blir opprettet her? Det går helt greit at du leser en tråd og bare klikker deg videre om du ikke har noe å komme med Anonym poster: 58d370f0f780d5f5ca06352e22b3caae
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #6 Skrevet 4. juni 2013 Så hvis man tar 100 blir det gratis? Anonym poster: 4db8bdf3d3cddd09dfcc14b3d937b870
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #7 Skrevet 4. juni 2013 Så hvis man tar 100 blir det gratis? Anonym poster: 4db8bdf3d3cddd09dfcc14b3d937b870 50% er max Anonym poster: 83e359daaba13c4598edebd776fe7237
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #8 Skrevet 4. juni 2013 Beklager, det vet jeg ikke. Du får høre med noen andre. Ha en fin dag videre. Klem. Anonym poster: 9b526dea7955f396b957a8aa7083adc3 :huh: Anonym poster: 83e359daaba13c4598edebd776fe7237
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #9 Skrevet 4. juni 2013 jeg har forstått det som at det bare er 50% på sommerproduktene. Anonym poster: e17837708785cf25fce07295051fe293
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #10 Skrevet 4. juni 2013 Hei! Man kan max få 50% på varene. Rabatten øker for hver vare du kjøper. Kjøper du 10 kampanjevarer og 6 vanlige varer, så får du 10% rabatt på alle kampanjevarene. Kjøper du 50 kampanjevarer får du 50% rabatt på alle kampanjevarene. Og dette gjelder uansett hvilke kampanjevarer du kjøper. Du kan ta f.eks 40 kvikklunsj og 10 andre veldig dyre kampanjevarer så får du 50% rabatt på hele kjøpet. Her kan man spare mye penger om man kjøper i store kvantum. Anonym poster: 9940ba8cd78d5e17a9a81332cb6d5c79
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #11 Skrevet 4. juni 2013 Da er det faktisk sånn da, at jeg kan kjøpe 50 kampanjevarer og få 50% avslag på dem alle sammen! Det er jo fantastisk om man planlegger godt! Trodde det var for godt til å være sant jeg... HI Anonym poster: e91310797411fb72806bac113c9c3025
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #12 Skrevet 4. juni 2013 Du får den samlede rabatten på alle de merkede varene. Dvs kjøper du åtte "sommerkampanjevarer" og 6 vanlige varer får du 8 % avslag på kampanjevarene. Hadde vært artig og kjøpt 100 ting og fått alt gratis. Lurer på hva de hadde sagt da? Anonym poster: ee473ad80e7affe27f7551a04de4ac2d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #13 Skrevet 4. juni 2013 Beklager, det vet jeg ikke. Du får høre med noen andre. Ha en fin dag videre. Klem. Anonym poster: 9b526dea7955f396b957a8aa7083adc3 Hahaha, ler meg i hjel. Anonym poster: 000a559c5bdc7cad79478d995b196242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå