Gå til innhold

Neglelakk til små barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen hadde tatt neglelakk på neglene til min datter. Hun har nettopp blitt 3 år. Er dette noe jeg kan si fra om, eller vil det være snerpete?

 

Det er både at hun bør se ut som et barn, og at en 3-åring ikke trenger å utsettes for slike giftstoffer, jeg tenker på.

 

Anonym poster: bf5be013b26e96d72c3896b2d08c4c4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en bagatell. Men jeg hadde sagt fra om det skjedde flere ganger.

Skrevet

Haha.. Skjønner ikke hvorfor det gjør noe med litt neglelakk på en treåring innimellom?

 

Anonym poster: 1bbf06503b3c9bcc04fac8bd10b1e1c5

Skrevet

Jeg har tatt på neglelakk på min 2-åring et par ganger. Hun ville ha når hun så at mamma tok på seg.

 

Skjønner ikke hysteriet?

 

Anonym poster: af0745ed08c34a20a908630ff88c0822

Skrevet

Javel. Det å ta neglelakk på en 2-3-åring er bortimot det siste jeg ville gjort, men...

 

Anonym poster: bf5be013b26e96d72c3896b2d08c4c4b

Skrevet

Ser ikke noe galt i det, litt rosa neglelakk er bare søtt og jeg tror ikke det er skadelig en gang i blant.

Skrevet

Jeg hadde vel syntes du var litt snerpete, men hadde såkalt respekter det!

Vi er forskjellige og vi oppdrar barna våre forskjellig, heldigvis :)

Skrevet

Jeg har brukt neglelakk på fingre og tær så lenge jeg kan huske. Min mor har alltid hatt flotte, lange negler i fjonge farger. Når hun stelte neglene sine, suste hun over mine også :)

Kommer til å gjøre det samme om jeg får en datter.

Ser ikke problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...