Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Har inntrykk av at det er mye mer klespress nå enn før, spesielt er det mer blant guttene nå. Virker som at det blir mer og mer viktig at gutter også skal ha de "rette" klærne nå. Er det slik hos dere også? Lurer også på hvor vanlig det er at barna kjøper klærne selv. Gutten på 13 her kjøper alt selv, og har inntrykk av at vennene også gjør det. Anonym poster: 2144b7e721f99a0ad16053a24817118a
MammantilNurket Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Vi har flyttet på landet. Her har folk på joggebukse, allværsjakke og sånne crocks-tøfler på butikken. Særs lite klespress med andre ord
mylittlecat Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Her vi bor er det et voldsomt press. Barna får ikke komme på skolen engang uten klær! Særlig om vinteren må de kle seg godt. Har ikke hørt noe om at gutter må ha mer klær på enn jenter, ganske likt der tror jeg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Ikke så vidt jeg vet, men eldste er "bare" akkurat blitt 8 år. Husker selv hvor kul jeg var den dagen jeg hadde levis bukse første gang i mitt liv i 5. klasse.. På den andre siden er det veldig populært med Justin Bieber klær. Hun er veldig kresen på klær, men ikke på hvor de er kjøpt ol. Bare en litt hmm... stil under utvikling (håper jeg ).
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #5 Skrevet 4. juni 2013 Gutten min på 12 år begynner bli ganske bevisst, han liker spesielt godt klærne fra Outfitters Nation (som heldigvis ikke er spesielt dyrt) og Cost Bart (som er dyrt). Klær fra typiske skate- og snowboardbutikker, som DC o.l. er også veldig stas. Han vil gjerne være med å velge klær selv nå og har mye klær fra Outfitters, han har også et par bukser, 3-4 t-skjorter og et par hettejakker fra Cost Bart. Men heldigvis synes han det er helt greit å gå med en bukse fra HM eller en genser fra Cubus også. Når han finner klær i skapet sitt om morgenen velger han merkeklærne først, men det er ingen som sier noe på at han kommer i klær fra Lindex heller, så presset er ikke så stort (enda ihvertfall). Men sko er han nøye på, der skal det ikke være noe "jalla". De skal ha skikkelige skate-sko, helst DC, men han har noen street sko fra Nike også som han synes er ok. Anonym poster: b4bec048316a4b83740651fcda68e33e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå