Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Pent navn? Anonym poster: 4b8ef2911e7cc258560c11e446032e2b
Gjest Thunder Road Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Spørs hvordan det uttales. Med engelsk uttale synes jeg det er fint
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 På engelsk er det flott. På norsk blir det ikke fint.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Engelsk : Lawren Norsk: Lau-renn? Lite pent Anonym poster: ec09d83190ea031b8e3d3d31783bec29
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #5 Skrevet 4. juni 2013 På engelsk, ja. Ikke i Norge. Anonym poster: d936c6b7087b736edb72f066865cf378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå