The little mermaid Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Jeg har vært mye syk de to siste årene, og har vært gjennom en forhåpentligvis siste operasjon nå. Regner med at jeg blir bedre etterhvert, og har veldig lyst til å unne familien en fin ferietur. Har tre jenter, som liker godt å dra til fine strender men også steder med gode shoppingmuligheter, pappaen er ikke så gira på shopping men, han blir vel å henge med Har tenkt på Barcelona men har aldri vært der og lurer på hvordan det er der, er det fine strender? Noen tips til hotell? Er det andre steder noen vil anbefale? Er ikke så bereist av oss, har stort sett alltid dratt til familieanlegg ulike steder i syden og bilturer i norden, hadde vært morsomt med noe nytt
n74 Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Barcelona er fantastisk, både gode shoppingmuligheter, fine strender og mange kulturelle opplevelser samlet i samme by:-) En stund siden vi var der, så har ikke gode hotelltips. Men synes dere at kjernen av byen bli dyrt så er det bare å finne er hotell i nærheten av en t-banestasjon - det går raskt å komme seg til byen og stranda via den. God tur:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Er det ikke veldig fin Strand i Berlin også? Syns jeg så et bilde derfra. Anonym poster: 03366b6b7066c9cf4eefa15e5c9368fe
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Lisboa er et annet tips Anonym poster: 18e5b79d43681dc36fdc90a11c15d7dc
The little mermaid Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2013 Skal se nærmere på dette ja, takk for svar! Tar gjerne i mot flere tips og råd
Følelsesvims Skrevet 5. juni 2013 #6 Skrevet 5. juni 2013 Hvor lenge har dere tenkt å være? Tenåringsjenter flest er vel alltid klare for en tur til London, med shopping, musikal og markeder. Spørs om mannen er med på det Barcelona er fint, men shoppingen begrenser seg stort sett til de samme kjedebutikkene om og om igjen, iallefall i handlegatene. I Lisboa er det, så vidt jeg husker, et stykke til stranden? Er noen år siden jeg var der, og mener vi tok tog ut av byen.
Bondejenta&lillegutt Skrevet 5. juni 2013 #7 Skrevet 5. juni 2013 Barcelona er en kjempe by, men d er jo mer storbyferie, selvom det e strender der.. Har selv vært der og kunne veldig gjerne tenkt meg tilbake, men da for sightseeing og shopping, ikkje så mye for badingen sin del
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #8 Skrevet 5. juni 2013 Cannes og Nice er også kjempefine byer der man kan kombinere shopping og bading Anonym poster: defed70374b51e419a75030bcba1e18c
The little mermaid Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2013 Hvor lenge har dere tenkt å være? Tenåringsjenter flest er vel alltid klare for en tur til London, med shopping, musikal og markeder. Spørs om mannen er med på det Barcelona er fint, men shoppingen begrenser seg stort sett til de samme kjedebutikkene om og om igjen, iallefall i handlegatene. I Lisboa er det, så vidt jeg husker, et stykke til stranden? Er noen år siden jeg var der, og mener vi tok tog ut av byen. Litt usikker, men kan fort bli en ukes tid. To av jentene er plaget med eksem, og de blir så mye bedre når de får være en uke i syden, så det er litt tanken bak det også da Har snakket om London også, men som sagt fint å få kombinert bading/shopping. Skal sjekke Lisboa også.
Kliko Skrevet 5. juni 2013 #10 Skrevet 5. juni 2013 Hva med italia da? Strender, shopping og herlig mat :-D
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #11 Skrevet 5. juni 2013 Jeg ville valgt den franske rivieraen eller Italia, elsker Italia Anonym poster: 8aa22bacd74d0e715f844408a3943ccc
The little mermaid Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #12 Skrevet 5. juni 2013 Hvor i Italia ville dere reist da?
Bondejenta&lillegutt Skrevet 5. juni 2013 #13 Skrevet 5. juni 2013 Hvor i Italia ville dere reist da? Gardasjøen har vært der selv, helt nord da, så d var mer sightseeing og bading enn shopping, men etterså eh har forstått d så er d mer shopping og slikt jo lengre nedover gardasjøen du kjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå