Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Du skifter bleie på guttebabyen din. Du har lagt på tørr bleie, men ikke tapet den enda. En voksen, mannlig bekjent (gift, tre døtre) kommer bort og åpner bleia kjapt for å se på tissen til babyen din. Han viser tydelig med litt "overdrevet" hode- og øyebevegelser at det er det som er formålet. Du lukker bleia og sier noe. Han smiler "fårete" og svarer: jeg har jo bare jenter, er ikke ofte jeg ser sånne.. Hvordan hadde du reagert og hva hadde du tenkt om han? Er det normal oppførsel? Anonym poster: d9b42c6d4f9988f21e80a006b28a5dbb
Gemini77 Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Er vel ikke noe jeg hadde reagert på.. Onkelen til sønnen min gjorde en liten sak ut av det første gang han var med på å skifte bleie også da han kun har jenter..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Ok, takk for svar. Jeg reagerte, men mulig det er mest fordi det var en meget spesiell fyr som gjorde det. Prøver å se for meg om jeg hadde reagert om noen andre hadde gjort det, men klarer ikke se for meg at noen andre hadde hatt interesse av å se tissen til en baby, langt mindre åpnet bleia.. Da er det sikkert jeg som overreagerte.. HI Anonym poster: d9b42c6d4f9988f21e80a006b28a5dbb
Slalotte Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Jeg hadde reagert.. men jeg hadde en far som var pedofil.. Så jeg overreagerer når jeg reagerer på det Hvis sønnen min ikke har fått på seg klea enda og det kommer folk inn i huset så skynder jeg meg for å kle på han.. selv om det er kjent folk.. Merkelig mann, men du overreagerte nok
Gjest Thunder Road Skrevet 4. juni 2013 #5 Skrevet 4. juni 2013 Jeg hadde dratt ned buksa hans for å se på utstyret hans, og sagt "ikke ofte jeg ser sånne"! Ikke normalt i min verden nei!
mamma_til_gutt Skrevet 4. juni 2013 #6 Skrevet 4. juni 2013 Jeg hadde reagert. Men jeg hadde ikke trodd han var pedofil. En pedofil ville aldri i verden risikert å bli oppdaget på den måten, tror jeg. men ekkelt? Helt klart!
Kanutten83 Skrevet 4. juni 2013 #7 Skrevet 4. juni 2013 Hadde nok hevet øyenbryna ja... Ikke normal oppførsel av en voksen mann... Ei heller kvinne for den sakens skyld.
Monajenten Skrevet 4. juni 2013 #8 Skrevet 4. juni 2013 Jeg hadde dratt ned buksa hans for å se på utstyret hans, og sagt "ikke ofte jeg ser sånne"! Ikke normalt i min verden nei! Haha! Men hadde du FAKTISK gjort det? Sånn helt på ordentlig? Det hadde vært dritmorsomt
Gjest Thunder Road Skrevet 4. juni 2013 #9 Skrevet 4. juni 2013 Jeg hadde dratt ned buksa hans for å se på utstyret hans, og sagt "ikke ofte jeg ser sånne"! Ikke normalt i min verden nei! Haha! Men hadde du FAKTISK gjort det? Sånn helt på ordentlig? Det hadde vært dritmorsomt Det hadde nok vært litt personavhengig Svigerfar hadde nok sluppet unna med det, men hvis en av mannens kompiser hadde gjort det hadde jeg gjort det ja! I hvertfall tatt tak i linningen og dratt litt for å make my point. Det at det er en baby gir ikke andre mennesker automatisk fripass til å se på tissen for moro skyld!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #10 Skrevet 4. juni 2013 Jeg tror jeg bare hadde smilt og tenkt at han var litt søt og litt misunnelig for ikke å ha fått gutt. Anonym poster: 8ea625ed8d262df2dfa5b31fdf6bdbda
Oslomama Skrevet 4. juni 2013 #11 Skrevet 4. juni 2013 Hadde nok reagert jeg også, ikke "normal" oppførsel i mine øyne.. Men folk er forskjellige Som hun over sa, tviler vedkommene er pedofil, men man vet aldri.. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå