Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skifter bleie på guttebabyen din. Du har lagt på tørr bleie, men ikke tapet den enda. En voksen, mannlig bekjent (gift, tre døtre) kommer bort og åpner bleia kjapt for å se på tissen til babyen din. Han viser tydelig med litt "overdrevet" hode- og øyebevegelser at det er det som er formålet. Du lukker bleia og sier noe. Han smiler "fårete" og svarer: jeg har jo bare jenter, er ikke ofte jeg ser sånne..

Hvordan hadde du reagert og hva hadde du tenkt om han? Er det normal oppførsel?

Anonym poster: d9b42c6d4f9988f21e80a006b28a5dbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke noe jeg hadde reagert på.. Onkelen til sønnen min gjorde en liten sak ut av det første gang han var med på å skifte bleie også da han kun har jenter..

Skrevet

Ok, takk for svar. Jeg reagerte, men mulig det er mest fordi det var en meget spesiell fyr som gjorde det. Prøver å se for meg om jeg hadde reagert om noen andre hadde gjort det, men klarer ikke se for meg at noen andre hadde hatt interesse av å se tissen til en baby, langt mindre åpnet bleia..

Da er det sikkert jeg som overreagerte..

HI

Anonym poster: d9b42c6d4f9988f21e80a006b28a5dbb

Skrevet

Jeg hadde reagert.. men jeg hadde en far som var pedofil..

Så jeg overreagerer når jeg reagerer på det :P

Hvis sønnen min ikke har fått på seg klea enda og det kommer folk inn i huset så skynder jeg meg for å kle på han.. :P selv om det er kjent folk..

Merkelig mann, men du overreagerte nok :)

Gjest Thunder Road
Skrevet

Jeg hadde dratt ned buksa hans for å se på utstyret hans, og sagt "ikke ofte jeg ser sånne"!

Ikke normalt i min verden nei!

Skrevet

Jeg hadde reagert. Men jeg hadde ikke trodd han var pedofil. En pedofil ville aldri i verden risikert å bli oppdaget på den måten, tror jeg. men ekkelt? Helt klart!

Skrevet

Hadde nok hevet øyenbryna ja... Ikke normal oppførsel av en voksen mann... Ei heller kvinne for den sakens skyld.

Skrevet

Jeg hadde dratt ned buksa hans for å se på utstyret hans, og sagt "ikke ofte jeg ser sånne"!

Haha! Men hadde du FAKTISK gjort det? Sånn helt på ordentlig? Det hadde vært dritmorsomt :D

Gjest Thunder Road
Skrevet

Haha! Men hadde du FAKTISK gjort det? Sånn helt på ordentlig? Det hadde vært dritmorsomt :D

Det hadde nok vært litt personavhengig :) Svigerfar hadde nok sluppet unna med det, men hvis en av mannens kompiser hadde gjort det hadde jeg gjort det ja! :) I hvertfall tatt tak i linningen og dratt litt for å make my point. Det at det er en baby gir ikke andre mennesker automatisk fripass til å se på tissen for moro skyld!

Skrevet

Jeg tror jeg bare hadde smilt og tenkt at han var litt søt og litt misunnelig for ikke å ha fått gutt.

Anonym poster: 8ea625ed8d262df2dfa5b31fdf6bdbda

Skrevet

Hadde nok reagert jeg også, ikke "normal" oppførsel i mine øyne.. Men folk er forskjellige ;)

Som hun over sa, tviler vedkommene er pedofil, men man vet aldri.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...