Gå til innhold

Gruer meg sånn til legetime i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke fordi det er noe flaut som får meg dit. Er bare helt hverdagslige ting som legen forholder seg til ofte. Men jeg har vel aldri likt å gå til legen. Og jeg gjør det såpass sjelden at jeg ikke er vant til det. For det andre er det en helt ny lege jeg ikke vet hvem er. Finner ikke noe anbefalinger om vedkommende på nettet og det gjør meg jo enda mer nervøs!

Så er jeg redd for å bli dømt nord og ned pga overvekt. Forrige fastlegen min måtte "gni det inn" de gangene jeg oppsøkte ham og det var ikke i forbindelse med overvekt jeg var der. Ikke gjorde han noe for å veilede meg vedr kosthold og slanking heller. Følte det ubehagelig. Uansett så har jeg gått ned fra 130 til 90 kilo(175 cm) på egen hånd og veldig stolt av det selv om jeg fortsatt er overvektig. Og det vil jo nye legen se også. H*n vet jo ingenting om slankingen og vekthistorien.

Uff. Jeg er sikkert litt paranoid. Men jeg kjenner at jeg oppriktig gruer meg til i morgen. Noen som vil gå for meg? :)

Anonym poster: 122f41f9e7740ea22a5f038a3ff244c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikkje sjå for meg at legen skal lage noko nummer av overvekta di, i så fall kan du berre fortelle at du har gått ned frå 130 så tenker han garantert at dette er noko du har kontroll på sjølv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...