Gå til innhold

Noen som kan hjelpe med tips om romantisk aften med mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp gått gjennom lang og vanskelig periode med svangerskap, fødsel, svangerskapsdepresjon hos mannen, mye avvisning og idiotisk oppførsel fra hans side og sjalusi, bitterhet og såre følelser fra min side. Nå vil jeg overraske ham med romantisk aften etter at de store barna har lagt seg, samtidig prate om forholdet i rolige omgivelser og forklare hva jeg føler og oppfordre til å begynne en ny periode der man fokuserer på det positive hos hverandre, og ikke det negative. Problemet er at vi har en baby på 2 måneder, som sovner ca kl 22 (dvs må inkluderes i disse aftenplanene, hehe), og jeg er ganske så blakk siden feriepenger kommer på fredag.

Noen med forslag til hva jeg kan finne på? Tenkte fint dekket bord, god mat og stearinlys.

Anonym poster: 0dc3049c00fdee6a2406eba5893d5aa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Veldig hyggelig plan :-) Mitt tips er å droppe forholdspraten og bare ha det hyggelig. Kanskje dere kan planlegge en ferie? Massere hverandre? Høre med ham hvordan ting egentlig funker på jobben? Snakke om alle de fine tingene med barna? Hvis praten utvikler seg i forholdsretning, er det bare å kjøre på. Men jeg tror det blir forvirrende hvis settingen er "romantikk" mens agendaen er en slags oppvask. Hvor enn positivt tenkt den er. Ren hygge er derimot noe alle par trenger. Og da blir det kanskje lettere å snakke business neste gang.

Skrevet

Veldig hyggelig plan :-) Mitt tips er å droppe forholdspraten og bare ha det hyggelig. Kanskje dere kan planlegge en ferie? Massere hverandre? Høre med ham hvordan ting egentlig funker på jobben? Snakke om alle de fine tingene med barna? Hvis praten utvikler seg i forholdsretning, er det bare å kjøre på. Men jeg tror det blir forvirrende hvis settingen er "romantikk" mens agendaen er en slags oppvask. Hvor enn positivt tenkt den er. Ren hygge er derimot noe alle par trenger. Og da blir det kanskje lettere å snakke business neste gang.

Problemet er at han enten er opptatt eller ikke interessert i å prate om ting, og vi havner i ond sirkel. Så jeg tenkte bare å legge "slagplan" for videre og planlegge å fokusere på det positive.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...