Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Jeg flytter til Buskerud til høsten og er alene med tre barn. Jeg lurer på om det er andre i min situasjon der omkring som ønsker kontakt? Jeg kjenner få, ingen nære venner og har en søster i nærheten. Jeg ønsker å komme i kontakt med andre, møtes for playdates og kanskje hjelpe hverandre litt Jeg er 30 år, barna er 1,5 år, 3 år og 9 år:) Anonym poster: c7eaae7e1f393c834a58713261de92a4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Hvor i Buskerud er det du skal flytte hen? Buskerud er ganske stort. Anonym poster: 0029c69dac3750b0096de5edf6ffc2e0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #3 Skrevet 4. juni 2013 Jobber i nedre eiker, har ikke helt klart hvor jeg flytter hen. Men det blir enten drammen eller øvre eiker Anonym poster: c7eaae7e1f393c834a58713261de92a4
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Hi over Anonym poster: c7eaae7e1f393c834a58713261de92a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå