Gå til innhold

Digger denne slankeappen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den heter shapeup og er gratis. Man kan scanne inn strekkoder eller velge fra liste med matvarer eller skrive inn selv. Pluss at man kan legge inn aktiviteter. Den regner ut hvor mye man har spist og hvor mye man har igjen av det daglige forbruket (man definerer hvor mye man vil gå ned i vekt først). Jeg har bare gratisversjonen da :)

Nei, jeg er ikke representant for appen, jeg bare likte den så godt at jeg ville dele med dere. Har også en skrittteller som er super. Nå skal jeg nok klare å gå ned de siste gravidkiloene :) :)

Anonym poster: 21b0306c7f233c28546a483890193ba5

Videoannonse
Annonse
Gjest Thunder Road
Skrevet

Den er super :) Har brukt den siden påsken jeg, og har gått ned 7,5 kg :) Bruker Runkeeper i tillegg, for de to appene kan synkroniseres.

Skrevet

Takk for tips:) Er på vei nedover nå, har stagnert litt, så godt med litt ekstra motivasjon!!

Anonym poster: d48bf6afa66c962db1af8b57bfa9c1a3

Skrevet

Bare hyggelig :) og takk til deg over her, jeg skal laste ned den aktivitetsappen som kan synkroniseres :). Slanking blir ko nesten (men bare nesten) litt gøy med denne appen. Håper jeg klarer å fortsette med den :)

Anonym poster: 21b0306c7f233c28546a483890193ba5

Skrevet

Samme opplegget somvektklubb og det der på nett.

Anonym poster: 8b48f40d427220e12f153439a534d879

Skrevet

Jeg har lasta ned og kikka litt på den. Ser bra ut, men ser ut til at det er mange funksjoner som ikke er tilgjengelig med mindre en betaler...

Anonym poster: 4c78a46d5bab181b188c707b706f308e

Skrevet

Til dere som ønsker den betalings funksjonen gratis, last ned blackmart alpha på mobil nettet. Og installer. Den er gratis! Jeg har den endomondo PRO appen som koster penger på play butikken, men den er gratis på Blackmart alpha!

Skrevet

Den er fantastisk! Jeg har betalingsversjonen for å få tilgang på alt. 105 kroner for tre måneder er da uansett lommerusk, og så til de grader verdt det.

Skrevet

Men driver dere og veier/måler mengde av alt dere spiser?

Og er det helt reelle tall? Får opp at en halvtimes sykkeltur forbrenner ca 500 kalorier...

Anonym poster: 4c78a46d5bab181b188c707b706f308e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...